Eetwinkel laat ondernemer vrij en plust toch ruim tien procent


Fastservice - Eetwinkel is een horecaconcept dat het cafetariabedrijf  herpositioneert en zich richt op alle doelgroepen en alle eetmomenten van de dag . Vanuit de organisatie krijgen de ondernemers een persoonlijke begeleiding . Plussen van 9 tot 20 procent zijn geen uitzondering. Begin deze maand werd in Geertruidenberg  de zestiende Eetwinkel geopend. Het concept Eetwinkel is onderdeel van groothandel Chefs Culinair, een Duitse groothandelsgigant die, gevestigd in het Nederlandse Nijmegen, een vooralsnog bescheiden positie inneemt. De groothandel beschikt zowel over het bekende Nederlandse assortiment als een ruim aanbod van internationale producten. Eetwinkel is een concept waarmee Chefs Culinair ondernemers binnen de fastservicesector ondersteunt. Succesvol, want op dit moment is Eetwinkel bezig met de ombouw van nog eens drie nieuwe locaties die binnenkort open gaan. Index 110 “Afgelopen jaar realiseerden de Eetwinkel vestigingen een gemiddelde  index van meer dan 110”, laat Jan-Hein Aarts weten. Als conceptmanager is hij verantwoordelijk voor de begeleiding van de ondernemers. Eerder was Aarts verantwoordelijk voor de cafetariaformules Kwalitaria en Plaza Food for all van Sligro. De top  van alle cafetaria´s  van Nederland is  de doelgroep voor Eetwinkel. Eetwinkel is géén formule, maar een concept dat zich richt op vrije ondernemers die zich intensief willen focussen op lokale marketing middels o.a. narrowcasting en social media Daarnaast is de ondernemer vrij in zijn keuze van zijn assortiment . Hij wordt intensief begeleid en de fee komt 100% ten goede aan lokale marketing, acties en promoties. Krachtig Duits bedrijf Voor een kostendekkende begeleiding heb je wel geld nodig. Aarts: “Dat klopt. Daarom is het een voordeel dat we achter het concept een goede motor hebben hangen in de vorm van een krachtig Duits bedrijf. Het laat ook zien dat wij  niet gaan voor de korte termijn, maar willen bouwen aan stabiele  relaties. Als ondernemers meer dan tachtig procent bij mij afnemen, ben ik  tevreden.” Begrip Snack & Burgerstation Kwebbles, die als zestiende locatie openging, is al 18 jaar een begrip in Geertruidenberg. Desalniettemin vinden de eigenaren Antoine en Benjamin het tijd worden voor een nieuwe stap. Zij wilden hun gasten aan het Schonckplein een breder assortiment bieden. En ook meer gebruik maken van verse producten, zoals vers vlees en verse vis. Daarnaast zochten zij ondersteuning op het gebied van lokale marketing. Bij Chefs Culinair verwachten zij dat te vinden. Kwebbles is volledig aangepast heeft 40 zitplaatsen en nog eens 24 plaatsen op het terras. Bron: @FoodClicks Fastservice - Eetwinkel is een horecaconcept dat het cafetariabedrijf  herpositioneert en zich richt op alle doelgroepen en alle eetmomenten van de dag . Vanuit de organisatie krijgen de ondernemers een persoonlijke begeleiding . Plussen van 9 tot 20 procent zijn geen uitzondering. Begin deze maand werd in Geertruidenberg  de zestiende Eetwinkel geopend. Het concept Eetwinkel is onderdeel van groothandel Chefs Culinair, een Duitse groothandelsgigant die, gevestigd in het Nederlandse Nijmegen, een vooralsnog bescheiden positie inneemt. De groothandel beschikt zowel over het bekende Nederlandse assortiment als een ruim aanbod van internationale producten. Eetwinkel is een concept waarmee Chefs Culinair ondernemers binnen de fastservicesector ondersteunt. Succesvol, want op dit moment is Eetwinkel bezig met de ombouw van nog eens drie nieuwe locaties die binnenkort open gaan. Index 110 “Afgelopen jaar realiseerden de Eetwinkel vestigingen een gemiddelde  index van meer dan 110”, laat Jan-Hein Aarts weten. Als conceptmanager is hij verantwoordelijk voor de begeleiding van de ondernemers. Eerder was Aarts verantwoordelijk voor de cafetariaformules Kwalitaria en Plaza Food for all van Sligro. De top  van alle cafetaria´s  van Nederland is  de doelgroep voor Eetwinkel. Eetwinkel is géén formule, maar een concept dat zich richt op vrije ondernemers die zich intensief willen focussen op lokale marketing middels o.a. narrowcasting en social media Daarnaast is de ondernemer vrij in zijn keuze van zijn assortiment . Hij wordt intensief begeleid en de fee komt 100% ten goede aan lokale marketing, acties en promoties. Krachtig Duits bedrijf Voor een kostendekkende begeleiding heb je wel geld nodig. Aarts: “Dat klopt. Daarom is het een voordeel dat we achter het concept een goede motor hebben hangen in de vorm van een krachtig Duits bedrijf. Het laat ook zien dat wij  niet gaan voor de korte termijn, maar willen bouwen aan stabiele  relaties. Als ondernemers meer dan tachtig procent bij mij afnemen, ben ik  tevreden.” Begrip Snack & Burgerstation Kwebbles, die als zestiende locatie openging, is al 18 jaar een begrip in Geertruidenberg. Desalniettemin vinden de eigenaren Antoine en Benjamin het tijd worden voor een nieuwe stap. Zij wilden hun gasten aan het Schonckplein een breder assortiment bieden. En ook meer gebruik maken van verse producten, zoals vers vlees en verse vis. Daarnaast zochten zij ondersteuning op het gebied van lokale marketing. Bij Chefs Culinair verwachten zij dat te vinden. Kwebbles is volledig aangepast heeft 40 zitplaatsen en nog eens 24 plaatsen op het terras. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid