Eurest lanceert Lifestyle programma voor op het werk


Catering  – Eurest, onderdeel van de Compass Group, heeft in samenwerking met experts op het gebied van voeding, sport en lifestyle een lifestyle programma ontwikkeld. Een platform dat niet alleen gaat over gezonde voeding, maar ook handvatten biedt op het gebied van bewegen, ontspannen en slapen. Met het zogenaamde 360 Lifestyle programma wil Eurest er voor zorgen dat medewerkers het beste uit zichzelf halen. En omdat, ook Eurestop ieder moment van de dag aan een wederzijdse relatie willen bouwen met de gasten, hebben ze het 360 graden Lifestyle programma ontwikkeld juist ook voor de gasten.  Inspiratie Het platform moet ook inspireren en is om die reden gevuld met tips en artikelen. Antwoorden op vragen als ‘Wat moet je eten voor meer concentratie tijdens een meeting?’, worden beantwoord door voedingsexperts en geven aan hoe met aanpassingen meer energie en focus is te krijgen. Ook voor mensen die meer willen bewegen, maar daarvoor te weinig tijd hebben, krijgen adviezen. 360 Choice Naast het ‘openbare gedeelte’ kent het platform ook een afgeschermd gedeelte voor de gebruikers. Op dit deel worden elke dag bewuste keuzes gepresenteerd in onze restaurants herkenbaar aan de 360 Choice QR –code. Deze bewuste keuze voldoet altijd aan de volgende 4 criteria: minder vlees, minder zout, meer groente en meer vezels. Via deze code is te achterhalen wat de voedingswaarde is van de gerechten.  Zo wordt informatie gegeven over het aantal calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten. Ook het zoutgehalte en de hoeveelheid groente die over de dag gegeten wordt, wordt op die manier bijgehouden. Bron: @FoodClicks Catering  – Eurest, onderdeel van de Compass Group, heeft in samenwerking met experts op het gebied van voeding, sport en lifestyle een lifestyle programma ontwikkeld. Een platform dat niet alleen gaat over gezonde voeding, maar ook handvatten biedt op het gebied van bewegen, ontspannen en slapen. Met het zogenaamde 360 Lifestyle programma wil Eurest er voor zorgen dat medewerkers het beste uit zichzelf halen. En omdat, ook Eurestop ieder moment van de dag aan een wederzijdse relatie willen bouwen met de gasten, hebben ze het 360 graden Lifestyle programma ontwikkeld juist ook voor de gasten.  Inspiratie Het platform moet ook inspireren en is om die reden gevuld met tips en artikelen. Antwoorden op vragen als ‘Wat moet je eten voor meer concentratie tijdens een meeting?’, worden beantwoord door voedingsexperts en geven aan hoe met aanpassingen meer energie en focus is te krijgen. Ook voor mensen die meer willen bewegen, maar daarvoor te weinig tijd hebben, krijgen adviezen. 360 Choice Naast het ‘openbare gedeelte’ kent het platform ook een afgeschermd gedeelte voor de gebruikers. Op dit deel worden elke dag bewuste keuzes gepresenteerd in onze restaurants herkenbaar aan de 360 Choice QR –code. Deze bewuste keuze voldoet altijd aan de volgende 4 criteria: minder vlees, minder zout, meer groente en meer vezels. Via deze code is te achterhalen wat de voedingswaarde is van de gerechten.  Zo wordt informatie gegeven over het aantal calorieën, eiwitten, koolhydraten en vetten. Ook het zoutgehalte en de hoeveelheid groente die over de dag gegeten wordt, wordt op die manier bijgehouden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht




CIRFOOD kiest voor Mediterraan dieet als kompas

Catering – CIRFOOD heeft een veel belovende periode achter de rug. Zo wist het cateringbedrijf vorig jaar Ecovadis Platinum te behalen en dit jaar Trede 3 op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Daarnaast zette het van oorsprong Italiaanse bedrijf duidelijke stappen in het verder verduurzamen en gezonder maken van het aanbod aan eten en drinken. Niet voor niets laat de coöperatie...

Lees bericht


Hutten wordt Food & Beverage-partner van DPG Media

Catering - Vanaf halverwege maart volgend jaar wordt Hutten de nieuwe partner voor het verzorgen van het aanbod Food & Beverage voor de medewerkers van DPG Media. De cateraar uit Veghel gaat dat voor de DPG-Mediamedewerkers verzorgen op drie locaties: het nieuwe Nederlandse hoofdkantoor Mediavaert in Amsterdam-Duivendrecht en de kantoren in Best en Rotterdam.

Lees bericht

CIRFOOD behaalt Trede 3 op ‘PSO-ladder’

Certificering - CIRFOOD heeft Trede 3 behaald op de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). Uit de toetsing door een certificerende instelling blijkt dat CIRFOOD op een kwalitatief goede wijze werkgelegenheid biedt aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt en bij voorkeur samenwerkt met organisaties die dit nastreven.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid