FEBO start in 10 vestigingen met betaal-app OK
Formulenieuws – Cafetariaketen FEBO gaat in 10 vestigingen starten met de betaal-app OK. De OK-app heeft als ambitie de portemonnee met alle betaalpassen, klantenkaarten, spaarzegels en bonnetjes te vervangen. Op een later moment wordt betalen met de OK-app ook bij andere FEBO-vestigingen mogelijk. De kassa’s van Mplus zijn volledig geïntegreerd met OK, waardoor het mogelijk is om naast mobiel betalen, automatisch kortingen of spaaracties toe te passen. “Dat is een van de redenen waarom we voor OK gekozen hebben, want zo wordt het onze klanten een stuk makkelijker gemaakt om mee te doen aan bepaalde acties, of kortingen te verzilveren”, zegt Rory van Haarlem van FEBO. De OK-app wordt in Nederland al gebruikt voor het opslaan van allerhande passen zoals klantenkaarten, lidmaatschappen en ID’s, laat FEBO weten. Daarnaast kan er op steeds meer plekken betaald worden met de OK-app. OK bouwt momenteel aan een landelijk acceptatienetwerk, zowel in de winkel als online. “We zijn natuurlijk blij om FEBO aan onze lijst van OK-punten toe te voegen”, zegt Sander ten Dam, CEO van OK. “Deze pilot is een mooie eerste stap.” Uitrol Naast de eerste 10 vestigingen van FEBO zijn ook Praxis, Dirk van der Broek, DekaMarkt en BeautyX live met OK. Ketens als Jamin en VitaminStore zijn in de voorbereidende fase, net als verschillende SuperUnie supermarkten. Bron: FEBO/@FoodClicks Formulenieuws – Cafetariaketen FEBO gaat in 10 vestigingen starten met de betaal-app OK. De OK-app heeft als ambitie de portemonnee met alle betaalpassen, klantenkaarten, spaarzegels en bonnetjes te vervangen. Op een later moment wordt betalen met de OK-app ook bij andere FEBO-vestigingen mogelijk. De kassa’s van Mplus zijn volledig geïntegreerd met OK, waardoor het mogelijk is om naast mobiel betalen, automatisch kortingen of spaaracties toe te passen. “Dat is een van de redenen waarom we voor OK gekozen hebben, want zo wordt het onze klanten een stuk makkelijker gemaakt om mee te doen aan bepaalde acties, of kortingen te verzilveren”, zegt Rory van Haarlem van FEBO. De OK-app wordt in Nederland al gebruikt voor het opslaan van allerhande passen zoals klantenkaarten, lidmaatschappen en ID’s, laat FEBO weten. Daarnaast kan er op steeds meer plekken betaald worden met de OK-app. OK bouwt momenteel aan een landelijk acceptatienetwerk, zowel in de winkel als online. “We zijn natuurlijk blij om FEBO aan onze lijst van OK-punten toe te voegen”, zegt Sander ten Dam, CEO van OK. “Deze pilot is een mooie eerste stap.” Uitrol Naast de eerste 10 vestigingen van FEBO zijn ook Praxis, Dirk van der Broek, DekaMarkt en BeautyX live met OK. Ketens als Jamin en VitaminStore zijn in de voorbereidende fase, net als verschillende SuperUnie supermarkten. Bron: FEBO/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
FEBO brengt met Only Friends een ode aan oranje
Actie - FEBO en Only Friends brengen dit jaar samen een ode aan oranje. Om dit oranje jaar te vieren, lanceren de bedrijven net voor Koningsdag een uniek oranje shirt. Het shirt, geïnspireerd door het Nederlands elftal uit de jaren 70, is een eerbetoon aan alle kampioenen, van sporters tot medewerkers.
Lees berichtFEBO opent vestiging op Schiphol Plaza
Formulenieuws - Snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel van travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.
Lees berichtOok FEBO gaat voedselverspilling te lijf met Too Good To Go
Formulenieuws – De 23 vestigingen van cafetariaformule FEBO gaan de strijd aan tegen voedselverspilling. Via de Too Good To Go-app kunnen snackliefhebbers Snackboxen bestellen met daarin de dagverse producten van FEBO die de houdbaarheidsdatum naderen, maar nog te lekker zijn om weggegooid te worden.
Lees berichtConnected Molecules wordt SmartNow
Software - Connected Molecules, het Nederlandse bedrijf achter het internationale softwareplatform voor selfservice machines, krijgt een nieuwe naam: SmartNow.
Lees berichtFEBO ontwikkelt samen met artiest Donnie ’t Fenomeentje
Formulenieuws – Cafetariaketen FEBO en artiest Donnie zijn samen de keuken in gedoken hebben een nieuwe snack ontwikkeld: ’t Fenomeentje. Een ambachtelijke, vegetarische, krokante en licht pittige Nasisnack.
Lees berichtFEBO maakt werk van Landelijke Opschoondag
Actie – Snackbarformule FEBO maakt werk van de Landelijke Opschoondag op 19 maart. Onder het motto ‘Door samen te werken bereik je meer’ roepen ze klanten en andere geïnteresseerden op een stukje van de straat of wijk op te ruimen.
Lees bericht