FoodIntro maakt belofte waar en verbindt ondernemers en fabrikanten aan elkaar


Platform – Een online en mobiel platform dat ondernemers en fabrikanten verbindt en samenwerken ook echt eenvoudiger maakt. Dat was de droom die Mehmet Eser had. Als initiatiefnemer van o.a. Foodservice Homies is hij vorige week stilletjes live gegaan met zijn nieuwe platform FoodIntro. Wat eerst leek op een ambitieus plan staat nu live op het internet en is kant en klaar te downloaden in de Appstore van zowel Apple als Google Play. Initiatiefnemer Mehmet Eser: “Toen ik in april het FoodIntro-concept bedacht besefte ik me heel goed dat het een ambitieus plan was. Je begint namelijk met niks, maar hebt wel het vertrouwen nodig van zowel ondernemers als fabrikanten. Gelukkig zagen al snel beide partijen de voordelen van het platform.” Mede daarom meldden zich binnen drie weken 160 ondernemers aan om mee te doen en hebben inmiddels 40 fabrikanten, die ruim 130 merken vertegenwoordigen, hun officiële steun en deelname aan het nieuwe initiatief bevestigd. Samenwerken en verbinden Het platform FoodIntro verbindt fabrikanten en ondernemers rechtstreeks aan elkaar en maakt daardoor samenwerken eenvoudig. Met een website en app worden beide partijen op basis van zelf in te stellen voorkeuren aan elkaar gekoppeld d.m.v. persoonlijke actie- en inspiratiecampagnes. Daarnaast krijgen ondernemers de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende onderzoeken, bijvoorbeeld over de verkoopprijs van een kop koffie. Eser: “De uitkomsten daarvan in hun eigen regio krijgen de ondernemers gratis terug. Zij kunnen zelf bepalen wat zij met die inzichten doen.” Voor horecaondernemers is deelname aan FoodIntro gratis. Fabrikanten betalen een kleine bijdrage waardoor verder innoveren in de toekomst ook mogelijk blijft. Meer informatie: https://foodintro.nl. Bron: @FoodClicks Platform – Een online en mobiel platform dat ondernemers en fabrikanten verbindt en samenwerken ook echt eenvoudiger maakt. Dat was de droom die Mehmet Eser had. Als initiatiefnemer van o.a. Foodservice Homies is hij vorige week stilletjes live gegaan met zijn nieuwe platform FoodIntro. Wat eerst leek op een ambitieus plan staat nu live op het internet en is kant en klaar te downloaden in de Appstore van zowel Apple als Google Play. Initiatiefnemer Mehmet Eser: “Toen ik in april het FoodIntro-concept bedacht besefte ik me heel goed dat het een ambitieus plan was. Je begint namelijk met niks, maar hebt wel het vertrouwen nodig van zowel ondernemers als fabrikanten. Gelukkig zagen al snel beide partijen de voordelen van het platform.” Mede daarom meldden zich binnen drie weken 160 ondernemers aan om mee te doen en hebben inmiddels 40 fabrikanten, die ruim 130 merken vertegenwoordigen, hun officiële steun en deelname aan het nieuwe initiatief bevestigd. Samenwerken en verbinden Het platform FoodIntro verbindt fabrikanten en ondernemers rechtstreeks aan elkaar en maakt daardoor samenwerken eenvoudig. Met een website en app worden beide partijen op basis van zelf in te stellen voorkeuren aan elkaar gekoppeld d.m.v. persoonlijke actie- en inspiratiecampagnes. Daarnaast krijgen ondernemers de mogelijkheid om deel te nemen aan verschillende onderzoeken, bijvoorbeeld over de verkoopprijs van een kop koffie. Eser: “De uitkomsten daarvan in hun eigen regio krijgen de ondernemers gratis terug. Zij kunnen zelf bepalen wat zij met die inzichten doen.” Voor horecaondernemers is deelname aan FoodIntro gratis. Fabrikanten betalen een kleine bijdrage waardoor verder innoveren in de toekomst ook mogelijk blijft. Meer informatie: https://foodintro.nl. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid