Foodmaster lanceert nieuwe huisstijl en opent pop-up frituur-cultuurmuseum
Snackbars - Foodmaster, de franchise cafetariaformule van FHC Formulebeheer, lanceert maandag officieel de nieuwe huisstijl. Tegelijkertijd opent Foodmaster deze dag het eerste pop-up frituurcultuurmuseum van Nederland. Hoe de nieuwe Foodmaster huisstijl er uit komt te zien, wordt maandag onthuld op het hoofdkantoor van FHC Formulebeheer in Nieuw Vennep. Uitgangspunt van de nieuwe huisstijl is de traditionele cafetaria maar dan in een modern jasje. Volgens Foodmaster is de cafetaria zoals die in Nederland bestaat uniek in wereld. ‘Het is een typisch stukje Nederlands cultuurgoed’, aldus Foodmaster die trots is op deze frituurcultuur. ‘Het is deze cultuur die al bijna 90 jaar bestaat die we in al onze vestigingen willen uitstralen’, zo laat het bedrijf weten. Het trots zijn op de Nederlandse cafetaria en alle facetten er omheen, wordt door Foodmaster onderstreept door de opening maandag, eveneens in Nieuw-Vennep, van het eerste pop-up frituurcultuurmuseum van Nederland. Bron: @FoodClicks Snackbars - Foodmaster, de franchise cafetariaformule van FHC Formulebeheer, lanceert maandag officieel de nieuwe huisstijl. Tegelijkertijd opent Foodmaster deze dag het eerste pop-up frituurcultuurmuseum van Nederland. Hoe de nieuwe Foodmaster huisstijl er uit komt te zien, wordt maandag onthuld op het hoofdkantoor van FHC Formulebeheer in Nieuw Vennep. Uitgangspunt van de nieuwe huisstijl is de traditionele cafetaria maar dan in een modern jasje. Volgens Foodmaster is de cafetaria zoals die in Nederland bestaat uniek in wereld. ‘Het is een typisch stukje Nederlands cultuurgoed’, aldus Foodmaster die trots is op deze frituurcultuur. ‘Het is deze cultuur die al bijna 90 jaar bestaat die we in al onze vestigingen willen uitstralen’, zo laat het bedrijf weten. Het trots zijn op de Nederlandse cafetaria en alle facetten er omheen, wordt door Foodmaster onderstreept door de opening maandag, eveneens in Nieuw-Vennep, van het eerste pop-up frituurcultuurmuseum van Nederland. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Prijsontwikkeling cafetaria’s in 2024 stabiel
Analyse - Na 2 jaar van substantiële prijsstijgingen is het beeld over de eerste maanden van 2024 nu veel constanter. De prijsstijgingen zoals uit het verleden doen zich nu niet meer zo sterk voor.
Lees berichtFHC Formulebeheer viert 30 jarig bestaan
Formulenieuws – Vandaag op de dag af, bestaat FHC Formulebeheer 30 jaar. Zaterdag 30 maart is dan ook de aftrap van het jubileumjaar van het formulehuis, bekend van de franchiseformules Foodmaster, VITAL en Family. Het komend jaar staan tal van activiteiten op het programma.
Lees berichtFHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag
Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.
Lees berichtILT gaat strenger controleren op naleving SUP-regels
Controle - De ILT (Inspectie Leefomgeving en Transport) gaat cafetaria’s strenger controleren op de naleving van de nieuwe verpakkingsregels, de zogenaamde Singel Use Plastic (SUP)-regels. Daarvoor waarschuwt vakvereniging ProFr, die daarover bericht heeft ontvangen van de inspectiedienst.
Lees berichtCafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024
Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...
Lees berichtBram Ladage schept 24.000 gratis frietjes weg op Valentijnsdag
Formulenieuws – Cafetariabedrijf Bram Ladage vierde Valentijnsdag dit jaar met het gratis weggeven van een ‘Brammetje’. Afgelopen woensdag werden op die manier maar liefst 24.000 klanten blij gemaakt met een gratis 'frietje met'.
Lees bericht