Foodmaster ontwikkelt samen met Remia frietje kaassaus


Formulenieuws – In januari gaat Foodmaster van start met een nieuwe specialiteit ‘frietje kaassaus’. Het product is ontwikkeld in samenwerking met sauzenfabrikant Remia. Tevens zet de snackformule in maart het vegetarische snacken centraal. Klanten die in januari langskomen krijgen daarnaast een frituurcultuurkalender cadeau. “De kalender is tot stand gekomen door de leuke reacties die we krijgen op onze frituurcultuur spreuken”, zegt Chantal van der Meer, marketing manager bij Foodmaster. Op de kalender spreuken als: ‘koken is zilver, frituren is goud’. Frituurcultuur De frituurcultuurcampagne van Foodmaster, die van januari tot en met maart loopt, bestaat verder uit een aantal nieuwe snacks. Zo is er vanaf januari het frietje kaassaus en in februari de Mexicano burger. Het frietje kaassaus is ontwikkeld door Remia, naar aanleiding van de trendtour naar New York die georganiseerd werd door FHC Formulebeheer, de franchiseorganisatie achter Foodmaster. De saus met kaassmaak wordt in januari op de Horecava gelanceerd, maar is vanaf 1 januari bij Foodmaster al te verkrijgen. Er is een variant met en zonder bacon. Vegetarisch In maart zet de keten in op vegetarisch en zijn alle actieproducten vleesloos. Hiermee speelt Foodmaster in op de stijgende vraag naar plant based- producten. Er is bewust gekozen voor de maand maart, omdat in deze maand ook ‘De Nationale week zonder vlees’ wordt gehouden. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – In januari gaat Foodmaster van start met een nieuwe specialiteit ‘frietje kaassaus’. Het product is ontwikkeld in samenwerking met sauzenfabrikant Remia. Tevens zet de snackformule in maart het vegetarische snacken centraal. Klanten die in januari langskomen krijgen daarnaast een frituurcultuurkalender cadeau. “De kalender is tot stand gekomen door de leuke reacties die we krijgen op onze frituurcultuur spreuken”, zegt Chantal van der Meer, marketing manager bij Foodmaster. Op de kalender spreuken als: ‘koken is zilver, frituren is goud’. Frituurcultuur De frituurcultuurcampagne van Foodmaster, die van januari tot en met maart loopt, bestaat verder uit een aantal nieuwe snacks. Zo is er vanaf januari het frietje kaassaus en in februari de Mexicano burger. Het frietje kaassaus is ontwikkeld door Remia, naar aanleiding van de trendtour naar New York die georganiseerd werd door FHC Formulebeheer, de franchiseorganisatie achter Foodmaster. De saus met kaassmaak wordt in januari op de Horecava gelanceerd, maar is vanaf 1 januari bij Foodmaster al te verkrijgen. Er is een variant met en zonder bacon. Vegetarisch In maart zet de keten in op vegetarisch en zijn alle actieproducten vleesloos. Hiermee speelt Foodmaster in op de stijgende vraag naar plant based- producten. Er is bewust gekozen voor de maand maart, omdat in deze maand ook ‘De Nationale week zonder vlees’ wordt gehouden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht




Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht


Remia opent ‘pop-up museum’ op Horecava

Actie - De combinatie van Remia Fritessaus Classic en Remia Curry Ketchup is onlangs uitgeroepen tot het ‘Lekkerste Speciaaltje’. Als eerbetoon aan dit culinaire erfgoed heeft Remia tijdens de aankomende Horecava daarom een exclusief pop-up museum geopend, waar de combinatie wordt tentoongesteld.

Lees bericht

Redefine Meat verrast bezoekers Sial met spectaculaire show

Vakbeurzen - Een spectaculaire show van het Israëlische bedrijf Redefine Meat, de leverancier van de plantaardige biefstuk van Loetje, samen met honderden andere aanbieders die niet direct met innovaties zijn gekomen, maar wel hun bestaande producten hebben verbeterd. De jaarlijkse Sial in Parijs, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld, pakte ook deze editie weer uit.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid