FruitMasters wint Disney-award voor fruitcampagne


Onderscheiding – Koninklijke FruitMasters heeft als eerste licentiehouder een award van The Walt Disney Company ontvangen tijdens de Benelux Licensing Showcases. Het bedrijf wint de prijs in de categorie Food, Health & Beauty. Disney reikte de prijzen voor het eerst uit aan haar licentiehouders voor hun inzet op het gebied van innovatie en ontwikkeling naar een gezond food portfolio. Het concept Smulfruit van Fruitmasters is volgens Disney het beste voorbeeld van een concept dat kinderen stimuleert om elke dag gezond te eten. Ook door de inzet en het gebruik van de fun en emotie van de Disney karakters. Het eten van fruit onder kinderen wordt gestimuleerd door de ‘kleurrijke verpakkingen en hippe stickers van Frozen, Toy Story en Monsters & Co’, zo motiveert Disney de keuze. Kinderen kunnen daarnaast sparen voor verschillende Disney Emoji bagclips. Levensstijl “De magie van Disney wordt op deze manier toegevoegd aan een alledaagse gezinssituatie,” zegt Anne-Florence Sattonnay. directeur Licensing FMCG en Healty Living bij The Walt Disney Company. “Fruit is een belangrijk onderdeel van een gezonde levensstijl. Wij vinden het gezonde product in combinatie met de spaaractie briljant. Disney is ervan overtuigd dat het concept consumptie verhogend werkt door de fun en emotie van Disney en de spaaractie.” FruitMasters sorteert, verpakt en verhandelt fruit voor telers. Bij de aankoop van appels, peren of blauwe bessen van Smulfruit, ontvangen kinderen een kaartje met een sticker. Deze stickers – in totaal zestig – kunnen in een stickerboek worden geplakt. Daarnaast staat er op elk kaartje een spaarcode voor Disney Emoji bagclips. Helen Schoots, marketeer bij FruitMasters over deze winnende campagne. “De keuze voor fruit door kinderen wordt leuker en makkelijker voor ouders.” Bron: @FoodClicks Onderscheiding – Koninklijke FruitMasters heeft als eerste licentiehouder een award van The Walt Disney Company ontvangen tijdens de Benelux Licensing Showcases. Het bedrijf wint de prijs in de categorie Food, Health & Beauty. Disney reikte de prijzen voor het eerst uit aan haar licentiehouders voor hun inzet op het gebied van innovatie en ontwikkeling naar een gezond food portfolio. Het concept Smulfruit van Fruitmasters is volgens Disney het beste voorbeeld van een concept dat kinderen stimuleert om elke dag gezond te eten. Ook door de inzet en het gebruik van de fun en emotie van de Disney karakters. Het eten van fruit onder kinderen wordt gestimuleerd door de ‘kleurrijke verpakkingen en hippe stickers van Frozen, Toy Story en Monsters & Co’, zo motiveert Disney de keuze. Kinderen kunnen daarnaast sparen voor verschillende Disney Emoji bagclips. Levensstijl “De magie van Disney wordt op deze manier toegevoegd aan een alledaagse gezinssituatie,” zegt Anne-Florence Sattonnay. directeur Licensing FMCG en Healty Living bij The Walt Disney Company. “Fruit is een belangrijk onderdeel van een gezonde levensstijl. Wij vinden het gezonde product in combinatie met de spaaractie briljant. Disney is ervan overtuigd dat het concept consumptie verhogend werkt door de fun en emotie van Disney en de spaaractie.” FruitMasters sorteert, verpakt en verhandelt fruit voor telers. Bij de aankoop van appels, peren of blauwe bessen van Smulfruit, ontvangen kinderen een kaartje met een sticker. Deze stickers – in totaal zestig – kunnen in een stickerboek worden geplakt. Daarnaast staat er op elk kaartje een spaarcode voor Disney Emoji bagclips. Helen Schoots, marketeer bij FruitMasters over deze winnende campagne. “De keuze voor fruit door kinderen wordt leuker en makkelijker voor ouders.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid