HAK gaat stappen zetten in out-of-home


Introductie - HAK gaat de bij consumenten populaire bonen in stazak nu ook bij professionele koks introduceren. De groente- en peulvruchtenfabrikant gaat daarmee serieus stappen zetten in de out-of-homemarkt. HAK ziet voor de producten mogelijkheden bij de professionele koks die werkzaam zijn in de keukens van horeca, restaurants, ziekenhuizen, bedrijfscatering, maar ook in de out-of-home markt zoals tankstations en evenementlocaties. Het afgelopen jaar ontwikkelde de groentefabrikant vier type producten voor onder meer zorginstellingen, restaurantketens en ook kleinere horeca: rode kidneybonen, witte bonen, bruine bonen en kikkererwten in een 1,6kg stazak. Bron: @FoodClicks Introductie - HAK gaat de bij consumenten populaire bonen in stazak nu ook bij professionele koks introduceren. De groente- en peulvruchtenfabrikant gaat daarmee serieus stappen zetten in de out-of-homemarkt. HAK ziet voor de producten mogelijkheden bij de professionele koks die werkzaam zijn in de keukens van horeca, restaurants, ziekenhuizen, bedrijfscatering, maar ook in de out-of-home markt zoals tankstations en evenementlocaties. Het afgelopen jaar ontwikkelde de groentefabrikant vier type producten voor onder meer zorginstellingen, restaurantketens en ook kleinere horeca: rode kidneybonen, witte bonen, bruine bonen en kikkererwten in een 1,6kg stazak. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Scale-up Roamler koopt Nederlandse dataverzamelaar Datlinq

Overname – Roamler neemt het Rotterdamse bedrijf Datlinq over, een bedrijf gespecialiseerd in foodservice- en foodretail-data. De bedrijven gaan in de nieuwe combinatie de krachten op het gebied van dataverzameling, het creëren van inzichten en crowd-based activaties in winkels bundelen. Merken hebben door het samengaan straks voor de eerste keer de mogelijkheid om volledig te automatiseren en realtime inzicht te...

Lees bericht

Datlinq komt met sterk verbeterde OOH Shopper Monitor

Onderzoek – Het Rotterdamse bedrijf Datlinq heeft de eigen vestigingsdata gekoppeld aan het Out-of-Home Shopper Monitor-onderzoek. Hiermee is een krachtig analysemodel ontwikkeld dat snel in kaart kan brengen wat de actuele ontwikkelingen zijn in de bestedingen op locatie in de markt van buitenhuisconsumptie. Het model is al werkzaam, maar verschijnt begin januari 2021 in zijn definitieve vorm.

Lees bericht

OOH Shopper Monitor: ‘Zelfstandige uitbaters hoogst gewaardeerd’

Onderzoek - Gasten geven de zelfstandige ondernemers in horeca en catering de beste beoordeling. Dat blijkt uit onderzoek van bureau More2Market, in samenwerking met dit vakblad, @FoodClicks. In het onderzoek Out-of-Home Shopper Monitor opvallende stijgers en dalers in de foodservicemarkt. Gemakssupermarkt AH to go heeft de toekomst en lijkt aan een opmars bezig in de voorkeur van de gast...

Lees bericht


Bolletje zet stappen in out-of-homekanaal met nieuw assortiment

Ontbijt – Maar liefst 83 procent van de Nederlanders ontbijt. Van de niet-ontbijters eet bijna een kwart vervolgens later in de ochtend op het werk, in een out-of-homelocatie of tussendoor/onderweg. Consumenten vinden het lastig in het out-of-homekanaal een gezonde keuze te maken. Consumenten eten hun ontbijt minder vaak aan de eigen keukentafel, maar meer en meer onderweg of op het werk....

Lees bericht

FSIN: ‘Groei buitenhuis-consumptie dit jaar +4,9%’

Marktcijfers - De Nederlandse consument heeft vertrouwen in de economie. Hij heeft zijn hand duidelijk van de knip gehaald. Gedreven door de behoefte aan gemak, tijdwinst en beleving eet hij vaker buiten de deur. Dat blijkt uit cijfers die het Foodservice Instituut Nederland (FSIN) tijdens de Horecava bekend maakt. De omzet in de Out of Homemarkt steeg door het stijgende...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid