Happy Italy krijgt ook To go-vestiging


Formulenieuws – De succesvolle horecafomule Happy Italy opent dit najaar in Rotterdam de eerste To Go-vestiging. De take away is een nieuwe aanwinst in de Happy Italy familie. De locatie aan de Lijnbaan in Rotterdam wordt geen vestiging waar uitsluitend kan worden afgehaald er zijn ook zitplaatsen aanwezig. Op de menukaart staan naast de meest gewilde gerechten uit de reguliere restaurants, ook nieuwe gerechten en drinks die gemakkelijk zijn mee te nemen, zoals koffie en milkshakes. Volgens een bericht op de site van Horecatrends wil Happy Italy na de opening in Rotterdam het aantal To go-locaties snel uitbreiden. Mogelijkheden ziet het bedrijf daarvoor in drukke winkelcentra, in de binnensteden, stationslocaties en andere high traffic plekken. Bron: Horecatrends Formulenieuws – De succesvolle horecafomule Happy Italy opent dit najaar in Rotterdam de eerste To Go-vestiging. De take away is een nieuwe aanwinst in de Happy Italy familie. De locatie aan de Lijnbaan in Rotterdam wordt geen vestiging waar uitsluitend kan worden afgehaald er zijn ook zitplaatsen aanwezig. Op de menukaart staan naast de meest gewilde gerechten uit de reguliere restaurants, ook nieuwe gerechten en drinks die gemakkelijk zijn mee te nemen, zoals koffie en milkshakes. Volgens een bericht op de site van Horecatrends wil Happy Italy na de opening in Rotterdam het aantal To go-locaties snel uitbreiden. Mogelijkheden ziet het bedrijf daarvoor in drukke winkelcentra, in de binnensteden, stationslocaties en andere high traffic plekken. Bron: Horecatrends

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Beren populairste restaurantketen Nederland

Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).

Lees bericht


Gemiddelde NPS Nederlandse restaurantketens is +72

Onderzoek - De grootste restaurantketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +72. Proeflokaal Bregje krijgt de hoogste score (+91). Het is opvallend dat drie van de vijf meest bezochte ketens een NPS krijgen die lager is dan gemiddeld. De 18- tot 34-jarigen geven gemiddeld een lagere score dan oudere bezoekers.

Lees bericht

Problemen RCE passen in dagelijkse routine

Formulenieuws - ‘Business as usual’. Dat is de boodschap die RCE verkondigt aan @FoodClicks naar aanleiding van berichtgeving over omzetdalingen bij Happy Italy en vermeende discussies met de aandeelhouders. “De stappen die de restaurantketen de afgelopen tijd heeft gezet, passen in de dagelijkse routine om de formules te verbeteren.”

Lees bericht

Happy Italy opent vernieuwd concept in Roermond

Formulenieuws – Het centrum van Roermond krijgt de eerste Happy Italy volgens het vernieuwde concept. Het restaurant van Happy Italy onderging onlangs een rebranding en de locatie in Limburg is het eerste restaurant dat volgens dit concept is gebouwd.

Lees bericht


“Met of zonder? Wordt straks de vraag aan de bar”

Horeca – Als het aan managing director Hans Böhm van Heineken ligt wordt het straks heel gewoon om bij het bestellen van een biertje de vraag te krijgen ‘met of zonder?’. De vraag naar alcoholhoudend of alcoholvrij moet volgens de topman net zo normaal worden als het bestellen van een frietje met of zonder.

Lees bericht

Reeuwijk krijgt de dertigste Loetje locatie

Formulenieuws - Er is de afgelopen jaren al veel over gezegd en geschreven, maar nu zijn de plannen definitief; in de zomer van 2022 opent de restaurantketen een nieuwe locatie aan Elfhoeven. Het wordt de dertigste vestiging voor het biefstukrestaurant.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid