HAS Hogeschool verlengt lectoraat AgroFood Marketing tot 2021


Opleiding - Het lectoraat AgroFood Marketing van HAS Hogeschool is met vier jaar verlengd. Lector Harry van Delft richtte zich de afgelopen vier jaar samen met zijn lectoraat-team vooral op klantgericht ondernemen en waardecreatie. In beide speerpunten stond kennis van de klant centraal. In zijn nieuwe termijn verlegt Harry van Delft zijn focus naar consumentengedrag in korte(re) ketens. “De consument speelt een steeds grotere rol in de ontwikkelingen binnen de agrofoodsector en drukt nadrukkelijk haar stempel op het gedrag van producenten, de producten, de innovatie en de communicatie”, stelt Harry van Delft. “Om die interactie met de klant goed in te richten en te organiseren kan de sector meer en professionelere marketing gebruiken. Een sterkere consumentgerichtheid van (toekomstige) ondernemers is daarvoor een must.” Vanuit markt en consument “Vier jaar geleden is Harry als lector gestart om de marktgerichtheid van de agrofoodsector te vergroten”, stelt Dick Pouwels, voorzitter van het college van bestuur van HAS Hogeschool. “De agrofoodsector is nu veel meer op zoek naar mogelijkheden om meer vanuit het perspectief van de markt en de consument te ondernemen. Die ontwikkeling willen we graag verder vormgeven en versterken. Vandaar dat we nu meer focus aanbrengen op kennis van korte(re) ketens en consumentengedrag daarin.” Bron: HAS Opleiding - Het lectoraat AgroFood Marketing van HAS Hogeschool is met vier jaar verlengd. Lector Harry van Delft richtte zich de afgelopen vier jaar samen met zijn lectoraat-team vooral op klantgericht ondernemen en waardecreatie. In beide speerpunten stond kennis van de klant centraal. In zijn nieuwe termijn verlegt Harry van Delft zijn focus naar consumentengedrag in korte(re) ketens. “De consument speelt een steeds grotere rol in de ontwikkelingen binnen de agrofoodsector en drukt nadrukkelijk haar stempel op het gedrag van producenten, de producten, de innovatie en de communicatie”, stelt Harry van Delft. “Om die interactie met de klant goed in te richten en te organiseren kan de sector meer en professionelere marketing gebruiken. Een sterkere consumentgerichtheid van (toekomstige) ondernemers is daarvoor een must.” Vanuit markt en consument “Vier jaar geleden is Harry als lector gestart om de marktgerichtheid van de agrofoodsector te vergroten”, stelt Dick Pouwels, voorzitter van het college van bestuur van HAS Hogeschool. “De agrofoodsector is nu veel meer op zoek naar mogelijkheden om meer vanuit het perspectief van de markt en de consument te ondernemen. Die ontwikkeling willen we graag verder vormgeven en versterken. Vandaar dat we nu meer focus aanbrengen op kennis van korte(re) ketens en consumentengedrag daarin.” Bron: HAS

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid