Horecava en HorecaNetwerk gaan samenwerken


Samenwerking – Horecava, Nederlands grootste foodbeurs en HorecaNetwerk.nl, het initiatief van Mehmet Eser, slaan de handen in één en starten een online platform dat vraag en aanbod binnen de foodservicebranche met elkaar verbindt. Op het platform komen diverse disciplines samen, zoals informatie over producten en leveranciers, tips en inspiratie voor horecaondernemers en nieuws over buitenshuis eten, slapen en drinken. Horecava bezoekers hebben een grote informatiebehoefte. Ze zijn vooral op zoek naar onafhankelijke informatie over leveranciers en producten, trends en ontwikkelingen, maar zoeken ook relatief vaak naar tips en kennis om de bedrijfsvoering te verbeteren. Zo blijkt uit recent onderzoek door Horecava onder ruim 1.100 respondenten. Het nieuwe online platform biedt antwoord op al deze wensen. Luuk Scholte – Food Group Director Horecava over de nieuwe samenwerking: ‘Online speelt een steeds grotere rol in ons leven én in onze branche. Daarom vind ik het een hele mooie en belangrijke stap om onze activiteiten online uit te breiden om niet alleen een inspirerende beurs van vier dagen te zijn, maar daarnaast ook 365 dagen vraag en aanbod met elkaar te kunnen verbinden.’ Multidisciplinair platform Op het nieuwe platform krijgen leveranciers zelf de mogelijkheid om hun eigen content te plaatsen en kunnen bezoekers direct contact opnemen met verschillende leveranciers. Mehmet Eser, eigenaar van HorecaNetwerk.nl: “Drie jaar geleden nam ik ontslag omdat ik vernieuwing wilde brengen en samenwerkingen wilde stimuleren. Nu krijg ik de kans om mijn visie samen met de Horecava verder uit te bouwen. Ik kijk er naar uit om de aankomende jaren, als aanjager en eindverantwoordelijke projectleider, samen met de Horecava te gaan werken aan dit multidisciplinaire platform.” Introductie eerste kwartaal 2020 Het nieuwe Horecava platform zet directe verbinding tussen vraag en aanbod. De eerste introductie vindt plaats in het eerste kwartaal van 202. Horecava wil op deze manier zowel fysiek als online het hele jaar een belangrijke verbinder blijven. De Horecava wordt gehouden van 13 tot en met 16 januari 2020 in RAI Amsterdam. Bron: @FoodClicks Samenwerking – Horecava, Nederlands grootste foodbeurs en HorecaNetwerk.nl, het initiatief van Mehmet Eser, slaan de handen in één en starten een online platform dat vraag en aanbod binnen de foodservicebranche met elkaar verbindt. Op het platform komen diverse disciplines samen, zoals informatie over producten en leveranciers, tips en inspiratie voor horecaondernemers en nieuws over buitenshuis eten, slapen en drinken. Horecava bezoekers hebben een grote informatiebehoefte. Ze zijn vooral op zoek naar onafhankelijke informatie over leveranciers en producten, trends en ontwikkelingen, maar zoeken ook relatief vaak naar tips en kennis om de bedrijfsvoering te verbeteren. Zo blijkt uit recent onderzoek door Horecava onder ruim 1.100 respondenten. Het nieuwe online platform biedt antwoord op al deze wensen. Luuk Scholte – Food Group Director Horecava over de nieuwe samenwerking: ‘Online speelt een steeds grotere rol in ons leven én in onze branche. Daarom vind ik het een hele mooie en belangrijke stap om onze activiteiten online uit te breiden om niet alleen een inspirerende beurs van vier dagen te zijn, maar daarnaast ook 365 dagen vraag en aanbod met elkaar te kunnen verbinden.’ Multidisciplinair platform Op het nieuwe platform krijgen leveranciers zelf de mogelijkheid om hun eigen content te plaatsen en kunnen bezoekers direct contact opnemen met verschillende leveranciers. Mehmet Eser, eigenaar van HorecaNetwerk.nl: “Drie jaar geleden nam ik ontslag omdat ik vernieuwing wilde brengen en samenwerkingen wilde stimuleren. Nu krijg ik de kans om mijn visie samen met de Horecava verder uit te bouwen. Ik kijk er naar uit om de aankomende jaren, als aanjager en eindverantwoordelijke projectleider, samen met de Horecava te gaan werken aan dit multidisciplinaire platform.” Introductie eerste kwartaal 2020 Het nieuwe Horecava platform zet directe verbinding tussen vraag en aanbod. De eerste introductie vindt plaats in het eerste kwartaal van 202. Horecava wil op deze manier zowel fysiek als online het hele jaar een belangrijke verbinder blijven. De Horecava wordt gehouden van 13 tot en met 16 januari 2020 in RAI Amsterdam. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Vrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne

Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.

Lees bericht



Horecava toont te weinig antwoorden op de horeca-uitdagingen

Vakbeurzen - Afgelopen week kon horeca minnend Nederland zich op de Horecava weer te goed doen aan allerlei hapjes en drankjes en andere inspiratie voor de foodservicesector. Volgens de organisatie bezochten ruim 64.000 bezoekers deze foodbeurs voor professionals. Veel nieuws kregen die niet te zien. Natuurlijk er waren aanbieders met nieuwe snacks, nieuwe verpakkingen, maar veel verder dan een ander kleurtje,...

Lees bericht



Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar winnaar NK Pizza bakken 2024

Wedstrijd - Tawfik el Shanwany van LouLou Pizzabar in Amsterdam heeft het NK Pizza bakken 2024 op de Horecava gewonnen. De jury was vol lof over zijn deeg en kooktechnieken. De ondernemer toonde zich na afloop verbaasd, omdat hij erg heeft getwijfeld of hij wel mee moest doen met de wedstrijd, want eigenlijk had hij geen tijd.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid