HTC Advies en Atir nemen Consumatics over


Overname - De holding van HTC Advies en Atir, neemt per 1 juli neuromarketingbureau Consumatics uit Amsterdam over. De bedrijven werkte al geruime tijd samen. Consumatics brengt onbewust gedrag van consumenten in beeld met behulp van wetenschappelijk onderzoek, expert visits, Virtual Reality onderzoek en experimenten. Voor HTC Advies, een adviesbureau voor hospitality, draagt deze kennis bij aan het ontwikkelen van nieuwe horeca- en cateringconcepten. Consumatics werd in 2012 opgericht door Wenda Linthorst. Vanaf 2015 stond zij samen met Helma Loomans aan het roer van dit bedrijf. Loomans: ‘Na zeven jaar is dit een ideaal moment om het bedrijf over te dragen voor de volgende stap. Waar we eerder nog organisaties moesten overtuigen van de kracht van neuromarketing, zijn zij nu volop overtuigd van de meerwaarde.’ Beide eigenaren zien mooie kansen voor de volgende stap in hun carrière, waarbij zij zich voor langere tijd aan één of enkele opdrachtgevers willen verbinden. Door de samenwerking van de afgelopen jaren wisten betrokkenen dat de cultuur en werkwijze van de bedrijven goed bij elkaar pasten. Bovendien zijn beide partijen actie op de Belgische markt. Puck Wilbers, managing partner HTC Advies en Atir: ‘We gaan samen met het team van Consumatics de neuromarketing verder uitbouwen. Het is een prachtige aanvulling voor onze groep.’ Bron: @FoodClicks Overname - De holding van HTC Advies en Atir, neemt per 1 juli neuromarketingbureau Consumatics uit Amsterdam over. De bedrijven werkte al geruime tijd samen. Consumatics brengt onbewust gedrag van consumenten in beeld met behulp van wetenschappelijk onderzoek, expert visits, Virtual Reality onderzoek en experimenten. Voor HTC Advies, een adviesbureau voor hospitality, draagt deze kennis bij aan het ontwikkelen van nieuwe horeca- en cateringconcepten. Consumatics werd in 2012 opgericht door Wenda Linthorst. Vanaf 2015 stond zij samen met Helma Loomans aan het roer van dit bedrijf. Loomans: ‘Na zeven jaar is dit een ideaal moment om het bedrijf over te dragen voor de volgende stap. Waar we eerder nog organisaties moesten overtuigen van de kracht van neuromarketing, zijn zij nu volop overtuigd van de meerwaarde.’ Beide eigenaren zien mooie kansen voor de volgende stap in hun carrière, waarbij zij zich voor langere tijd aan één of enkele opdrachtgevers willen verbinden. Door de samenwerking van de afgelopen jaren wisten betrokkenen dat de cultuur en werkwijze van de bedrijven goed bij elkaar pasten. Bovendien zijn beide partijen actie op de Belgische markt. Puck Wilbers, managing partner HTC Advies en Atir: ‘We gaan samen met het team van Consumatics de neuromarketing verder uitbouwen. Het is een prachtige aanvulling voor onze groep.’ Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Eerste BETA Food excursie ‘Gluren bij de buren’ op Schiphol

Excursies - Een middagje rondkijken bij een van de vele foodconcepten op Schiphol en beoordelen wat van toepassing kan zijn in een tankstation. Met die insteek ging onlangs een aantal tankstationondernemers op pad met HTC Advies. Het was de eerste excursie die BETA Food organiseerde. Het aantal onbemande tanklocaties is afgelopen jaren in razend tempo gegroeid. Bij meer dan de...

Lees bericht

Tweede InnovationLAB in teken van Food Culture

Beurzen - De Horecava presenteert in januari opnieuw het InnovationLAB. Deze editie staat volledig in het teken van Food Culture: de manier waarop mensen omgaan met eten in relatie tot hun leefstijl. Professionals uit de foodservice branche zijn uitgenodigd om bij dit onderdeel van de beurs de belangrijkste trends en innovaties optimaal te beleven. Hier kunnen zij in verschillende werelden...

Lees bericht

HTC Advies: ‘technologie biedt ook horecaondernemers kansen’

Beurzen - De opkomst van snelle dataverbindingen en virtual reality biedt kansen, ook voor horecaondernemers. Wie kent niet de restaurants waar je via een app kunt reserveren of bezorgen en vervolgens gevraagd wordt om een online review te geven? Of de virtual reality projecties die sfeerverhogend werken? Op het Innovation & TrendLAB van de Horecava zijn diverse technologische toepassingen te zien....

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid