Hutten exploiteert horeca in nieuwe Amphia ziekenhuis
Zorg – De horecalocaties in het nieuwe Amphia ziekenhuis in Breda worden geëxploiteerd door Hutten. Het gaat om het restaurant de Markt, espressobar de Molen, in combinatie met een winkel en koffiepunt de Kiosk. Hutten tekende een contract voor 10 jaar met het ziekenhuis, zo laat de cateraar weten. “Een mooie samenwerking op een prachtige locatie waar we echt kunnen toevoegen met onze vitaliteitspropositie”, aldus Jan Loeff, directeur Food Care bij Hutten. De horecalocaties zijn sinds november open voor patiënten, gasten en medewerkers. Horeca Restaurant de Markt is een locatie die zowel voor bezoekers als medewerkers toegankelijk is. Gasten kunnen er terecht voor een vers ontbijtje, lunch en avondmaaltijd. In de Molen zitten de espressobar en de winkels. Je kunt er onder andere de duurzame, biologische koffie van We Colombian Coffee krijgen, het huismerk van Hutten. In de Molen bevindt zich ook de winkel met een assortiment aan cadeauartikelen, uiterlijke verzorging en een uitgebreid grab ’n go assortiment: verpakte sandwiches, salades, broodjes, snackgroenten en verse sappen. Het koffiepunt direct naast de hoofdentree, d Kiosk heeft naast koffie ook de koekjes uit de eigen bakkerij van Hutten. De Verspillingsfabriek Hutten werkt met Amphia sinds vorig jaar ook al samen met De verspillingsfabriek. Vanuit deze samenwerking tegen voedselverspilling, volgde halverwege 2019 de gunning voor het exploiteren van de horecaoutlets, inclusief winkel, op de nieuwe locatie. Bron: @FoodClicks Zorg – De horecalocaties in het nieuwe Amphia ziekenhuis in Breda worden geëxploiteerd door Hutten. Het gaat om het restaurant de Markt, espressobar de Molen, in combinatie met een winkel en koffiepunt de Kiosk. Hutten tekende een contract voor 10 jaar met het ziekenhuis, zo laat de cateraar weten. “Een mooie samenwerking op een prachtige locatie waar we echt kunnen toevoegen met onze vitaliteitspropositie”, aldus Jan Loeff, directeur Food Care bij Hutten. De horecalocaties zijn sinds november open voor patiënten, gasten en medewerkers. Horeca Restaurant de Markt is een locatie die zowel voor bezoekers als medewerkers toegankelijk is. Gasten kunnen er terecht voor een vers ontbijtje, lunch en avondmaaltijd. In de Molen zitten de espressobar en de winkels. Je kunt er onder andere de duurzame, biologische koffie van We Colombian Coffee krijgen, het huismerk van Hutten. In de Molen bevindt zich ook de winkel met een assortiment aan cadeauartikelen, uiterlijke verzorging en een uitgebreid grab ’n go assortiment: verpakte sandwiches, salades, broodjes, snackgroenten en verse sappen. Het koffiepunt direct naast de hoofdentree, d Kiosk heeft naast koffie ook de koekjes uit de eigen bakkerij van Hutten. De Verspillingsfabriek Hutten werkt met Amphia sinds vorig jaar ook al samen met De verspillingsfabriek. Vanuit deze samenwerking tegen voedselverspilling, volgde halverwege 2019 de gunning voor het exploiteren van de horecaoutlets, inclusief winkel, op de nieuwe locatie. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtAviko gaat met ketenpartners frietketen verduurzamen
Verduurzamen - Aviko gaat samen met een aantal partners werken aan het verder verduurzamen van de waardeketen van aardappelfriet. Samen met Derks Akkerbouw, AB Texel, Dasko Koel- en Vriestransport en Hutten Catering willen deze vijf partijen zich gezamenlijk inzetten om de CO2-uitstoot binnen de keten - van teler tot tafel - tegen 2030 net zero te krijgen.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees bericht