Inspiratiesessies voor horecabedrijven bij Beekwilder


Inspiratiesessie – Sfeer- en decoratie-expert Frans Beekwilder organiseert op dinsdag 26 maart een inspiratiesessie speciaal gericht op de horecabranche. Het Amsterdamse bedrijf wil zijn jarenlange kennis en ervaring op het gebied van styling, decoratie, sfeer en presentatie voor verschillende retailbedrijven voortaan ook gaan delen met horecaondernemers. De sessie moet de horecaondernemers tips en handvatten geven, zodat zij zich op een unieke manier kunnen presenteren. ‘Het valt ons op dat er de afgelopen jaren waanzinnig veel gave horecabedrijven bij zijn gekomen, de één nog mooier dan de ander. Maar we zien ook dat veel van deze bedrijven zich nog extra kunnen onderscheiden in de wijze waarop zij zich presenteren. Te vaak zien we nog moeilijk te lezen krijtborden voorbij komen en dat kan beter én origineler’, aldus Marcel Bink van Beekwilder. Voor de inspiratiesessies werkt Beekwilder samen met de gerenommeerde stylist en ontwerper Marleen Veenhuis. Zij zegt: “Het is voor een horecabedrijf erg belangrijk om het DNA van de zaak goed naar voren te laten komen, op zowel online als offline gebied. Hoe jij je presenteert als restaurateur is bepalend of een gast bij jouw zaak naar binnenkomt en welke gerechtkeuze hij maakt.” Inschrijven voor de ontbijtsessie op dinsdag 26 maart is geheel gratis en zal plaatsvinden op het hoofdkantoor van Beekwilder in Amsterdam. Bron: @FoodClicks Inspiratiesessie – Sfeer- en decoratie-expert Frans Beekwilder organiseert op dinsdag 26 maart een inspiratiesessie speciaal gericht op de horecabranche. Het Amsterdamse bedrijf wil zijn jarenlange kennis en ervaring op het gebied van styling, decoratie, sfeer en presentatie voor verschillende retailbedrijven voortaan ook gaan delen met horecaondernemers. De sessie moet de horecaondernemers tips en handvatten geven, zodat zij zich op een unieke manier kunnen presenteren. ‘Het valt ons op dat er de afgelopen jaren waanzinnig veel gave horecabedrijven bij zijn gekomen, de één nog mooier dan de ander. Maar we zien ook dat veel van deze bedrijven zich nog extra kunnen onderscheiden in de wijze waarop zij zich presenteren. Te vaak zien we nog moeilijk te lezen krijtborden voorbij komen en dat kan beter én origineler’, aldus Marcel Bink van Beekwilder. Voor de inspiratiesessies werkt Beekwilder samen met de gerenommeerde stylist en ontwerper Marleen Veenhuis. Zij zegt: “Het is voor een horecabedrijf erg belangrijk om het DNA van de zaak goed naar voren te laten komen, op zowel online als offline gebied. Hoe jij je presenteert als restaurateur is bepalend of een gast bij jouw zaak naar binnenkomt en welke gerechtkeuze hij maakt.” Inschrijven voor de ontbijtsessie op dinsdag 26 maart is geheel gratis en zal plaatsvinden op het hoofdkantoor van Beekwilder in Amsterdam. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht


Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht



Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid