Jumbo opent tweedaagse Moederdagwinkel
Formulenieuws – In de aanloop naar Moederdag opent Jumbo een tweedaagse pop-up store op Hoog Catharijne in Utrecht. Jumbo wil met het initiatief mensen helpen om ‘hun moeders’ te verrassen en daarnaast laten zien wat de formule biedt op het gebeid van bloemen en planten. Op vrijdag en zaterdag 10 en 11 mei kunnen mensen in de pop-up store terecht voor diverse artikelen. Niet alleen bloemen en planten zijn er verkrijgbaar, maar ook bonbons van La Place en douche verwenpakketten en andere Moederdagcadeaus. De Moederdagwinkel is open van 10.00 tot 20.00 uur en is gevestigd in de Stadskamer, een gebied waar veel horecalocaties zijn gevestigd. Jumbo opent later dit jaar op Hoog Catharijne nog een combinatiewinkel van Jumbo met La Place. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – In de aanloop naar Moederdag opent Jumbo een tweedaagse pop-up store op Hoog Catharijne in Utrecht. Jumbo wil met het initiatief mensen helpen om ‘hun moeders’ te verrassen en daarnaast laten zien wat de formule biedt op het gebeid van bloemen en planten. Op vrijdag en zaterdag 10 en 11 mei kunnen mensen in de pop-up store terecht voor diverse artikelen. Niet alleen bloemen en planten zijn er verkrijgbaar, maar ook bonbons van La Place en douche verwenpakketten en andere Moederdagcadeaus. De Moederdagwinkel is open van 10.00 tot 20.00 uur en is gevestigd in de Stadskamer, een gebied waar veel horecalocaties zijn gevestigd. Jumbo opent later dit jaar op Hoog Catharijne nog een combinatiewinkel van Jumbo met La Place. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Opsplitsen ZorgTotaal in Zorg & food en Zorg & ICT goede zet
Vakbeurzen - Eigenlijk is er maar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar van 8 tot en met 11 april worden voor de eerste keer de drie vakevents Zorg & food, Zorg & facility en Zorg ICT gezamenlijk gehouden als opvolger van de vroegere beurs ZorgTotaal. Dat wil niet zeggen dat belangstellenden de weg naar de Jaarbeurs in Utrecht niet wisten te vinden. In tegenstelling....
Lees bericht‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtLa Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas
Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.
Lees berichtAl 45 Jumbo-locaties gestopt met tabaksverkoop
Supermarkt - Jumbo bouwt de tabaksverkoop bij de servicebalies in de supermarkten langzaam verder af. Inmiddels zijn er zo’n 45 servicepunten zonder tabak, waarvan zo’n 25 verkooppunten bij franchisers. Supermarkten mogen nog tot 1 juli dit jaar tabak verkopen. Daarna moeten alle vestigingen vanwege een wettelijk verbod zijn gestopt.
Lees berichtJumbo wil met impactfonds vaart maken met verduurzaming
Duurzamheid - Jumbo heeft ambitieuze klimaatdoelstellingen. De supermarktketen wil de eigen CO2-uitstoot – de zogenaamde scope 1 en 2 – in 2030 met 85% hebben gereduceerd (ten opzichte van 2022). Ook wil Jumbo de CO2-uitstoot in de productketens (scope 3) met 50% terugbrengen. Om versnelling in verduurzaming te realiseren heeft Jumbo zelfs een Impactfonds opgezet.
Lees berichtOmzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen
Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.
Lees bericht