Kerkklokken gaan Douwe Egberts tune spelen voor 265-jarig jubileum koffiebrander


Promoties - Koffiebrander Douwe Egberts viert dit jaar het 265-jarig jubileum. Om de verjaardag te vieren, spelen vanaf donderdag over drie dagen diverse kerkklokken in Nederland de D.E tune. De kerken van waaruit de tune te horen is, zijn onder meer de Domtoren in Utrecht, de Onze Lieve Vrouwetoren in Breda, de Martinitoren in Groningen, de Grote Kerk toren in Dordrecht en de Zuiderkerk in Amsterdam. Het is de start van het jubileumjaar waarin Douwe Egberts viert 265 jaar het bekendste koffiemerk van Nederland te zijn. In de campagne die een jaar duurt wil de koffiebrander ‘op verschillende manieren koffieverhalen ophalen met het Nederlandse publiek’. “Samen koffie drinken verbindt. Dat doen we al 265 jaar”, licht John Brands, general manager Jacobs Douwe Egberts Nederland toe. “Ons jubileumjaar is een mooi moment om stil te staan bij de jarenlange kwaliteit, expertise en historie van ons typisch Hollandse merk. En om vooruit te kijken naar de toekomst. Dat gaan we de komende maanden op verschillende manieren doen.” Bron: @FoodClicks Promoties - Koffiebrander Douwe Egberts viert dit jaar het 265-jarig jubileum. Om de verjaardag te vieren, spelen vanaf donderdag over drie dagen diverse kerkklokken in Nederland de D.E tune. De kerken van waaruit de tune te horen is, zijn onder meer de Domtoren in Utrecht, de Onze Lieve Vrouwetoren in Breda, de Martinitoren in Groningen, de Grote Kerk toren in Dordrecht en de Zuiderkerk in Amsterdam. Het is de start van het jubileumjaar waarin Douwe Egberts viert 265 jaar het bekendste koffiemerk van Nederland te zijn. In de campagne die een jaar duurt wil de koffiebrander ‘op verschillende manieren koffieverhalen ophalen met het Nederlandse publiek’. “Samen koffie drinken verbindt. Dat doen we al 265 jaar”, licht John Brands, general manager Jacobs Douwe Egberts Nederland toe. “Ons jubileumjaar is een mooi moment om stil te staan bij de jarenlange kwaliteit, expertise en historie van ons typisch Hollandse merk. En om vooruit te kijken naar de toekomst. Dat gaan we de komende maanden op verschillende manieren doen.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid