Kruidvat onmisbaar bij de Nederlandse vrouw


Merkentrouw – Kruidvat heeft de HEMA verslagen als het gaat om meest onmisbare winkelmerken voor de Nederlandse vrouw. Nederlandse winkelmerken doen het goed in ons land. Dat blijkt uit onderzoek van European Institute for Brand management (EURIB) onder duizend consumenten naar de onmisbaarheid van winkelmerken. De top drie van meest onmisbare merken zijn HEMA, Albert Heijn en Kruidvat. Maar liefst 73 merken van de top 100 zijn van Nederlandse origine. Het onderzoek werd uitgevoerd onder ruim 1.000 consumenten waarin naar de onmisbaarheid van bijna 1.400 merken werd gevraagd. De meest onmisbare merken van mannen zijn Michelin, Grolsch, Intel, Mercedes, Audi en BMW. Bij de vrouwen bestaat het lijstje uit: H&M, Xenos, Miss Etam, Action, Dove, Zeeman en Kruidvat. De HEMA staat bij de vrouwen nog wel op de tweede plaats. Opmerkelijk is dat de mannen dit jaar de HEMA op nummer 1 hebben gezet. Vorig jaar stond die keten nog op nummer 5.   Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid