La Place verlengt contract met RAI tot 2023
Formulenieuws - La Place heeft haar overeenkomst met RAI Amsterdam tot 2023 verlengd. De foodserviceformule, die al enige jaren gevestigd in het Holland Complex, heeft sinds eind vorig jaar ook een La Place Express in Hal 1 (Europa Complex). Het assortiment van de La Place Express is volledig afgestemd op de internationale doelgroepen van de verschillende evenementen in de RAI, zo laat La Place weten. De producten zijn wel waar mogelijk 100 procent natuurlijk, duurzaam, dagvers en huisgemaakt. Chris Meijers, directeur Business Development van La Place over de verlenging van de samenwerking: “We zijn erg blij dat we onze samenwerking met Amsterdam RAI ook in de komende jaren voortzetten. De RAI is al sinds jaar en dag het belangrijkste congres- en evenementencentrum in Nederland en biedt een grote diversiteit aan evenementen. Hierop komen steeds vaker ook buitenlandse bezoekers af. Door onze internationale aanwezigheid in acht landen ontwikkelen de internationale keukens van La Place zich steeds verder. Hierdoor kunnen we goed inspelen op de veranderende wensen van bezoekers en organisatoren van beurzen en evenementen.” Bron: @FoodClicks Formulenieuws - La Place heeft haar overeenkomst met RAI Amsterdam tot 2023 verlengd. De foodserviceformule, die al enige jaren gevestigd in het Holland Complex, heeft sinds eind vorig jaar ook een La Place Express in Hal 1 (Europa Complex). Het assortiment van de La Place Express is volledig afgestemd op de internationale doelgroepen van de verschillende evenementen in de RAI, zo laat La Place weten. De producten zijn wel waar mogelijk 100 procent natuurlijk, duurzaam, dagvers en huisgemaakt. Chris Meijers, directeur Business Development van La Place over de verlenging van de samenwerking: “We zijn erg blij dat we onze samenwerking met Amsterdam RAI ook in de komende jaren voortzetten. De RAI is al sinds jaar en dag het belangrijkste congres- en evenementencentrum in Nederland en biedt een grote diversiteit aan evenementen. Hierop komen steeds vaker ook buitenlandse bezoekers af. Door onze internationale aanwezigheid in acht landen ontwikkelen de internationale keukens van La Place zich steeds verder. Hierdoor kunnen we goed inspelen op de veranderende wensen van bezoekers en organisatoren van beurzen en evenementen.” Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtLa Place heropent op nieuwe locatie vliegveld Madrid Barajas
Formulenieuws - La Place, de Nederlandse foodserviceformule, heeft een nieuwe locatie gekregen op het vliegveld Madrid Barajas. Terminal T4 heeft een aanpassing ondergaan om de groeiende aantallen reizigers op de luchthaven nu en in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Als onderdeel van de renovatie heeft La Place een nieuwe vestiging geopend in de terminal.
Lees berichtHelft publiek Huishoudbeurs gemiddeld 24 jaar
Event – “De tijd dat De Huishoudbeurs het domein was van gratis goodies en 50+ huisvrouwen ligt ver achter ons. Van de 25.000 bezoekers die dit weekend naar RAI Amsterdam kwamen, was maar liefst 46 procent gemiddeld 24 jaar.” Dat schrijft de organisatie van De Huishoudbeurs naar aanleiding van het bezoek het eerste weekend.
Lees berichtOmzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen
Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.
Lees berichtFree From Food keert terug naar Amsterdamse Rai
Vakbeurzen - De Free From Food beurs keert dit jaar van 21 tot en met 22 november 2023 terug naar de RAI in Amsterdam. Deze editie telt de beurs ruim 250 exposanten met producten op het gebied van plantaardige, veganistische, gezonde, biologische, functionele en gezondheidsingrediënten.
Lees berichtOnverkocht La Place brood wordt Borrelbrood bij Jumbo Foodmarkt
Voedselverspilling – Jumbo introduceert tijdens de Verspillingsweek iets nieuws: Borrelbrood. Het gaat om onverkocht La Place brood van de vorige dag dat wordt belegd in de keukens van Jumbo Foodmarkten en vervolgens alsnog wordt verkocht.
Lees bericht