Lekkerland geeft inzicht in High Traffic & Convenience op Horecava


Groothandel – Als partner in het InnovationLAB op de Horecava deelt Lekkerland van maandag 7 januari t/m donderdag 10 januari 2019 in de RAI in Amsterdam, haar kijk op de toekomst van de conveniencemarkt. De groothandel wil laten zien welke kansem ondernemers in de ‘on-the-go’-segment hebben om succesvol in te kunnen spelen op de huidige consumententrends. Op het zogenaamde InnovationLAB op de Horecava zijn zes actuele thema’s ingericht die dieper ingaan op de huidige FoodCulture, waarmee aangeven het veranderende consumentengedrag en de veranderende behoeftes en van die consumenten en hun verwachtingen. Samen met andere partners geeft Lekkerland als on-the-go specialist vorm aan het snelst groeiende thema binnen de foodsector: ‘High Traffic & Convenience’.  In die rol ziet Lekkerland zichzelf als het verbindend platform in de keten, voor alle aspecten van het gemakspectrum, binnen ieder georganiseerd foodservice kanaal, waarin zij een rol speelt: Travel, Petrol, Fast Service, Foodservice in (non)-foodretail en Leisure. Zo vertelt Freek van Beek, de nieuwe Country Manager Lekkerland Nederland B.V.: “Convenience heeft de toekomst en is onze core business. Wij zijn specialist in het relevantste assortiment, fijnmazige distributie en ondernemersondersteuning in de vorm van advies, data of volledige concepten en winkelinrichting.” Smart & Indulgence Lekkerland toont op verschillende manieren hoe zij inspeelt op de veranderingen van consumptie onderweg en antwoord geeft op de consumententrends. Zoals de continue balans die de consument zoekt tussen een verstandigere keuze en puur verwennen. Het nieuwe concept ‘Smart Choice’ van Lekkerland haakt in op het maken van die gezondere keuze. Recepturen Op de stand van Lekkerland ook inspiratie op het gebied van recepturen en gemakkelijk te bereiden producten. Vers producten, die met een minimum aan ingrediënten maximale exposure realiseren bij de klant en dan ook nog een snel kunnen worden bereid. Van dagverse salades, fruitige “Beauty Smoothies”, tot verantwoorde maaltijdoplossingen en bietenwraps. Verder aandacht voor kwaliteits koffie en koffiesystemen en nieuwe betaalsystemen bij Lekkerland. Oplossingen waarmee de ondernemers beter kan in spelen op de veranderende vraag van de consument en antwoorden kan vinden op de snelheid, die de convenienceklant ook zoekt. Bron: Lekkerland/@FoodClicks Groothandel – Als partner in het InnovationLAB op de Horecava deelt Lekkerland van maandag 7 januari t/m donderdag 10 januari 2019 in de RAI in Amsterdam, haar kijk op de toekomst van de conveniencemarkt. De groothandel wil laten zien welke kansem ondernemers in de ‘on-the-go’-segment hebben om succesvol in te kunnen spelen op de huidige consumententrends. Op het zogenaamde InnovationLAB op de Horecava zijn zes actuele thema’s ingericht die dieper ingaan op de huidige FoodCulture, waarmee aangeven het veranderende consumentengedrag en de veranderende behoeftes en van die consumenten en hun verwachtingen. Samen met andere partners geeft Lekkerland als on-the-go specialist vorm aan het snelst groeiende thema binnen de foodsector: ‘High Traffic & Convenience’.  In die rol ziet Lekkerland zichzelf als het verbindend platform in de keten, voor alle aspecten van het gemakspectrum, binnen ieder georganiseerd foodservice kanaal, waarin zij een rol speelt: Travel, Petrol, Fast Service, Foodservice in (non)-foodretail en Leisure. Zo vertelt Freek van Beek, de nieuwe Country Manager Lekkerland Nederland B.V.: “Convenience heeft de toekomst en is onze core business. Wij zijn specialist in het relevantste assortiment, fijnmazige distributie en ondernemersondersteuning in de vorm van advies, data of volledige concepten en winkelinrichting.” Smart & Indulgence Lekkerland toont op verschillende manieren hoe zij inspeelt op de veranderingen van consumptie onderweg en antwoord geeft op de consumententrends. Zoals de continue balans die de consument zoekt tussen een verstandigere keuze en puur verwennen. Het nieuwe concept ‘Smart Choice’ van Lekkerland haakt in op het maken van die gezondere keuze. Recepturen Op de stand van Lekkerland ook inspiratie op het gebied van recepturen en gemakkelijk te bereiden producten. Vers producten, die met een minimum aan ingrediënten maximale exposure realiseren bij de klant en dan ook nog een snel kunnen worden bereid. Van dagverse salades, fruitige “Beauty Smoothies”, tot verantwoorde maaltijdoplossingen en bietenwraps. Verder aandacht voor kwaliteits koffie en koffiesystemen en nieuwe betaalsystemen bij Lekkerland. Oplossingen waarmee de ondernemers beter kan in spelen op de veranderende vraag van de consument en antwoorden kan vinden op de snelheid, die de convenienceklant ook zoekt. Bron: Lekkerland/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘Vriesvers vlees als alternatief voor vers, zeker in opstartfase’

Horeca - Vers is in de horeca vaak favoriet. Opstarten en opschalen van de horeca wil je als ondernemer echter het liefst doen met zo min mogelijk risico op derving. Diepvries kan dan uitkomst bieden. Wie overschakelt op vriesvers van Smart Choice zal snel de voordelen zien én de klanttevredenheid behouden, is de overtuiging van Max Maassen, accountmanager Supply Solutions...

Lees bericht


Lukoil opent nieuwe locatie langs de A15

Petrol -Lukoil heeft op industrieterrein De Peulen in Hardinxveld-Giessendam een nieuw tankstation geopend met het Perszè-concept. Klanten kunnen op het station terecht voor ontbijt, lunch en een avondmaaltijd. Voor wie wil kan het ook nuttigen op één van twaalf zitplaatsen. Nieuw binnen het Lukoil-assortiment zijn de pizza’s. Deze worden op de locatie vers gebakken. Pizza’s maken niet...

Lees bericht

‘Oplossingsgericht werken’ levert Lekkerland omzetgroei op

Jaarcijfers – ‘Door de consumententrends op het gebied van on-the-go-consumptie nauwlettend te volgen en deze te vertalen naar oplossingen voor zijn klanten, slaagde Lekkerland Nederland er in 2018 – in een zeer concurrerende omgeving – opnieuw in zijn omzet te vergroten en nieuwe klanten binnen te halen.’ Dat schrijft de Duitse groothandel, waarvan Lekkerland Nederland uit Son onderdeel van uitmaakt, in haar jaarrapport. Nederland...

Lees bericht

Inspireren centraal op Convenience in Actie

Beurzen – De eerste dag van de beurs Convenience in Actie van Lekkerland werd ondanks het mooie weer en de voetbalkrakers Utrecht-Feyenoord en  Ajax-PSV goed bezocht. Maar of het aan deze omstandigheden lag of dat de petrolwereld ook in volle hevigheid aan het veranderen is, opvallend was wel het grote aantal vrouwen op de eerste dag. Blijkbaar krijgen zij bij de...

Lees bericht


Convenience in Actie 2019

Evenement - Op zondag 31 maart en maandag 1 april 2019 houdt groothandel Lekkerland de nieuwste editie van Convenience in Actie. De Fabrique in Maarssen zal op beide dagen het toneel zijn van inspirerende proeverijen en concepten en workshops voor de conveniencemarkt. Lekkerland wil tijdens het tweedaags event niet alleen een beeld schetsen hoe de conveniencewereld van de toekomst eruit ziet, maar daar...

Lees bericht

Horecava trekt 71.000 bezoekers

Beurzen - De 63ste editie van de Horecava in RAI heeft volgens de organisatie 71.000 bezoekers getrokken. Een groei van bijna 7 procent ten opzichte van de voorgaande editie. De groei wordt met name toegeschreven aan de positieve omzetontwikkeling in de horeca en het feit dat horecaondernemers meer op zoek zijn naar innovaties en trends om omzetkansen te verzilveren. De afgelopen dagen...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid