Leonidas opent flagshipstore in Leidschendam
Formulenieuws - Leonidas opende onlangs een nieuwe flagshipstore in de Mall of The Netherlands in Leidschendam. De 80 vierkante meter grote winkel is de grootste Leonidas speciaalzaak van Nederland en volledig volgens het nieuwe Leonidas-concept ingericht. De Belgische chocolatier heeft met meer dan 200 verkooppunten in Nederland een aanzienlijke dekking op de Nederlandse markt. “In de flagshipstore kunnen we goed uitleggen en laten zien wie we zijn, waar we voor staan en wat we te bieden hebben”, aldus Manouschka Bouman, District Sales Manager Nederland. In de winkel wordt aan het assortiment beleving toegevoegd door op de winkelvloer chocoladeproducten te maken, zoals strawberry dipping en chocolademelk en de plaatsing van een chocoladefontein. ‘Gifting’ Leonidas bestaat ruim honderd jaar en is inmiddels vijftig jaar actief in Nederland. Bouman: “Het winkelconcept en assortiment blijven zich continu ontwikkelen, anno 2018 komt de focus meer te liggen op ‘gifting’. Met luxe geschenkverpakkingen, impulsaankopen van producten en kleinere chocoladecreaties die consumenten voor zichzelf kopen, hoopt Leonidas het geluksmomentje te benadrukken. Die ‘gifting-ontwikkeling’ zien klanten sterk terugkomen in onze nieuwe winkel.” Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Leonidas opende onlangs een nieuwe flagshipstore in de Mall of The Netherlands in Leidschendam. De 80 vierkante meter grote winkel is de grootste Leonidas speciaalzaak van Nederland en volledig volgens het nieuwe Leonidas-concept ingericht. De Belgische chocolatier heeft met meer dan 200 verkooppunten in Nederland een aanzienlijke dekking op de Nederlandse markt. “In de flagshipstore kunnen we goed uitleggen en laten zien wie we zijn, waar we voor staan en wat we te bieden hebben”, aldus Manouschka Bouman, District Sales Manager Nederland. In de winkel wordt aan het assortiment beleving toegevoegd door op de winkelvloer chocoladeproducten te maken, zoals strawberry dipping en chocolademelk en de plaatsing van een chocoladefontein. ‘Gifting’ Leonidas bestaat ruim honderd jaar en is inmiddels vijftig jaar actief in Nederland. Bouman: “Het winkelconcept en assortiment blijven zich continu ontwikkelen, anno 2018 komt de focus meer te liggen op ‘gifting’. Met luxe geschenkverpakkingen, impulsaankopen van producten en kleinere chocoladecreaties die consumenten voor zichzelf kopen, hoopt Leonidas het geluksmomentje te benadrukken. Die ‘gifting-ontwikkeling’ zien klanten sterk terugkomen in onze nieuwe winkel.” Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Nederlandse hamburgerketen Fat Phill’s bestaat vijf jaar
Formulenieuws - De Nederlandse franchiseketen Fat Phill’s, opgericht in 2019 door Armin Vahabian, bestaat vijf jaar. De franchiseketen, die geïnspireerd op een Amerikaanse hamburgerketen telt zeventien locaties in Nederland en opent binnenkort de eerste vesting in het buitenland.
Lees berichtCoco & Sebas neemt zestien Leonidas-locaties over
Overname - Het Brabantse premium chocolademerk Coco & Sebas heeft overeenstemming bereikt met de curator van Handelsonderneming Min B.V. over de doorstart van het grootste deel van de door haar geëxploiteerde Leonidas-winkels en de distributieactiviteiten in Roosendaal.
Lees berichtAlbron neemt Coffeecompany over van JDE Peet’s
Overname - Albron wil per 1 juli 2021 de keten Coffeecompany overnemen van JDE Peet’s en daarmee de eigen positie op high traffic-locaties versterken. De overname is onderdeel van een bredere ambitie om verder te groeien als foodservice-organisatie die richting geeft aan de markt, aldus Albron vandaag in een toelichting.
Lees berichtAlbron ook actief met horeca in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer
Samenwerking – Albron gaat in samenwerking met Unibail-Rodamco-Westfield ook horecaconcepten openen in Citymall Almere en Stadshart Zoetermeer. Het horecabedrijf had al een recent een locatie van Anne&Max geopend in versmarkt 'Fresh' in het toekomstige Mall of the Netherlands. In Citymall Almere gaat het om drie concepten; Starbucks, broodconcept Le Perron en het door Albron ontwikkelde Frites Affairs, een gourmet frites...
Lees berichtMall of the Netherlands krijgt nieuwe naam
Winkelcentrum - Mall of the Netherlands is het eerste nieuwe winkelcentrum dat wordt geopend onder het merk Westfield. De opening is gepland voor 2020. Daarnaast wist eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield een belangrijke deal te sluiten met Inditex, de grootste fashion retailer ter wereld, voor de formules Zara, Bershka, Pull & Bear en een Stradivarius flagship stores. In het nieuwe winkelcentrum wordt voor €570 miljoen euro...
Lees berichtVersmarkt Mall of the Netherlands Fresh! opent volgende week
Opening – Versmarkt Mall of the Netherlands Fresh! opent volgende week donderdag 29 november in Winkelcentrum Leidsenhage. Fresh! is een mix van foodwinkels en speciaalzaken, waar consumenten terecht voor hun dagelijkse boodschappen maar kunnen ook ter plekke kunnen genieten. Versmarkt Fresh! speelt in op de groeiende aandacht voor eten en drinken buitenshuis en voor gezonde, lokale producten ten behoeve van het koken...
Lees bericht