Lightspeed lanceert loyalty programma voor horeca en retail

Lightspeed Loyalty moet horecaondernemers helpen terugkerende klanten te belonen

Introductie – Lightspeed, een kassasysteem voor zelfstandige retailers en horecaondernemers, introduceert Lightspeed Loyalty. Deze nieuwe technologie maakt het mogelijk voor zelfstandige retailers en horecaondernemers herhaalbezoeken te stimuleren en terugkerende klanten te belonen. Gebruikers krijgen op deze manier een beter inzicht in hun klantenbestand.

Lightspeed Loyalty is meer dan een punt- en beloningssystemen, omdat de technologie er in voorziet dat ondernemers beter met hun klanten kunnen communiceren. Door een geïntegreerde e-mail marketing tool zijn klanten op een meer gepersonaliseerde manier te benaderen. “Iedere retailer en restaurateur heeft als doel om klanten de best mogelijke service te verlenen. Lightspeed Loyalty helpt hen om die service te leveren,” zegt Dax Dasilva, oprichter en CEO van Lightspeed.

Met Lightspeed Loyalty kunnen ondernemers een spaarprogramma opzetten, zijn gepersonaliseerde marketingcampagnes op te zetten met SMS en mobiele pushmeldingen en zijn klanten eenvoudig te segmenteren. Het verkrijgen van inzichten hoe klanten hun geld uitgeven en waaraan maakt het eenvoudiger daarop in te spelen. De software helpt daarbij door de gewoontes en interesses van klanten in één overzicht te presenteren.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek