Lipton maakt gewoon water hip met smaakzakje voor koud water


Introductie - Lipton, bekend van haar thee en frisdranken, komt met Lipton Cold Infuse, een zakje ingrediënten waarmee geen warm, maar juist koud water voorzien kan worden met de smaak van fruit en kruiden. Lipton ziet met de innovatie mogelijkheden om het aantal glazen water per dag dat gedronken moet worden verder te verhogen. In Nederland wordt gemiddeld vijf glazen water per dag gedronken, terwijl het Voedingscentrum acht glazen per dag adviseert. Slechts 1 op de 15 mensen haalt dit aantal, zo blijkt uit onderzoek. “Wij merken dat de consument behoefte heeft aan een manier om genoeg water te blijven drinken. Alleen wordt water soms nog saai gevonden”, aldus Said Arrad, marketing manager Lipton Cold Infuse. Nederlanders drinken water vaak uit een eigen fles. Volgens onderzoekgegevens doet zelfs 39 procent van de consumenten dat iedere dag. Volgens Lipton zijn de zakjes daarom goed in te zetten voor waterflessen. Plantaardig De piramidevormige zakjes met de ingrediënten zijn gemaakt van plantaardig materiaal (PLA) en zodoende biologisch afbreekbaar. Lipton Cold Infuse is beschikbaar in drie smaken: Pomegranate & Hibiscus, Elderflower & Rose en Lemon & Camomile en is te vinden in het siropenschap. De drie smaken zijn een combinatie van fruit, kruiden en natuurlijke aroma’s. Bron: @FoodClicks Introductie - Lipton, bekend van haar thee en frisdranken, komt met Lipton Cold Infuse, een zakje ingrediënten waarmee geen warm, maar juist koud water voorzien kan worden met de smaak van fruit en kruiden. Lipton ziet met de innovatie mogelijkheden om het aantal glazen water per dag dat gedronken moet worden verder te verhogen. In Nederland wordt gemiddeld vijf glazen water per dag gedronken, terwijl het Voedingscentrum acht glazen per dag adviseert. Slechts 1 op de 15 mensen haalt dit aantal, zo blijkt uit onderzoek. “Wij merken dat de consument behoefte heeft aan een manier om genoeg water te blijven drinken. Alleen wordt water soms nog saai gevonden”, aldus Said Arrad, marketing manager Lipton Cold Infuse. Nederlanders drinken water vaak uit een eigen fles. Volgens onderzoekgegevens doet zelfs 39 procent van de consumenten dat iedere dag. Volgens Lipton zijn de zakjes daarom goed in te zetten voor waterflessen. Plantaardig De piramidevormige zakjes met de ingrediënten zijn gemaakt van plantaardig materiaal (PLA) en zodoende biologisch afbreekbaar. Lipton Cold Infuse is beschikbaar in drie smaken: Pomegranate & Hibiscus, Elderflower & Rose en Lemon & Camomile en is te vinden in het siropenschap. De drie smaken zijn een combinatie van fruit, kruiden en natuurlijke aroma’s. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Paviljoen Het Strandhuys meest favoriete Lipton-terras van Nederland

Verkiezing - Paviljoen Het Strandhuys in Bergen op Zoom, Brasserie de Zeester in Scherpenisse en Eetcafé Blik & Burgers in Zeist zijn uitgeroepen tot de drie meest favoriete terrassen van Nederland in 2023. De horecazaken deden mee aan de tweede editie van de landelijke competitie ‘Hét Lipton Terras van 2023’, waarmee het ijstheemerk ook deze zomer de horecaondernemers in het zonnetje wilde...

Lees bericht






Lipton maakt van theetijd vredestijd

Actie – Lipton en Peace One Day hebben de handen op Internationale Dag van de Vrede ineen geslagen. Als één van de global partners van  de non-profitorganisatie wil het theemerk uitdragen dat theetijd een belangrijk bijdrage kan leveren aan persoonlijk geluk. Vandaar dat het merk de boodschap ‘Make Tea Time, Peace Time’ projecteert op een aantal iconische gebouwen over de hele...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid