Marc Jitta nieuwe directeur Out of Home Heineken
Benoeming - Heineken Nederland heeft Marc Josephus Jitta (35) benoemd tot directeur Out of Home. Hij volgt daarmee Geert Minnart op die vanwege gezondheidsproblemen zijn werkzaamheden moet neer te leggen. Marc Jitta volgde eerder in december 2017 Lieke Westendorp op in de functie van directeur out of home bij Vrumona. Westerdorp verruilde die functie voor directeur van de Heineken Experience. Jitta vervulde eerder diverse financiële functies binnen Vrumona en Heineken. Ook was hij betrokken bij de uitbesteding van de groothandels activiteiten van Heineken aan Sligro. Jitta was directeur Out of Home Vrumona. Bron: @FoodClicks Benoeming - Heineken Nederland heeft Marc Josephus Jitta (35) benoemd tot directeur Out of Home. Hij volgt daarmee Geert Minnart op die vanwege gezondheidsproblemen zijn werkzaamheden moet neer te leggen. Marc Jitta volgde eerder in december 2017 Lieke Westendorp op in de functie van directeur out of home bij Vrumona. Westerdorp verruilde die functie voor directeur van de Heineken Experience. Jitta vervulde eerder diverse financiële functies binnen Vrumona en Heineken. Ook was hij betrokken bij de uitbesteding van de groothandels activiteiten van Heineken aan Sligro. Jitta was directeur Out of Home Vrumona. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Heineken en Rijksmuseum verlengen partnership
Samenwerking _ Heineken en het Rijksmuseum hebben hun bestaande partnership tot en met eind 2025 verlengd. Daarmee blijft de Amsterdamse brouwer de komende twee jaar nauw verbonden aan het Rijksmuseum.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van tiende editie SAIL 2025
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.
Lees berichtVrumona presenteert nieuw design Pepsi in grootse campagne
Campagne - Vrumona, licentiepartner van PepsiCo, introduceert het nieuwe design voor Pepsi in de grootste campagne ooit. Het wordt de eerste update in 14 jaar tijd. De nieuwe visuele identiteit wordt in meer dan 120 markten uitgerold, waaronder in Nederland. Bezoekers aan de Horecava beleefde de primeur van de nieuwe merkuitstraling.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar
Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.
Lees berichtID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees berichtSandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona
Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.
Lees bericht