Marjolijn Niggebrugge Commercieel Directeur Nestlé Nederland
Persoonlijk - Marjolijn Niggebrugge is per 1 september aangesteld als Commercieel Directeur van Nestlé Nederland. Als Commercieel Directeur zal zij deel gaan uitmaken van de board van Nestlé Nederland. Niggebrugge wordt verantwoordelijk voor de verkoop van de categorieën: koffie (o.a NESCAFÉ), culinaire producten (o.a. MAGGI), babyvoeding (o.a. NAN OPTIPRO) en chocolade (o.a. KITKAT en NESTLÉ L’ATELIER) in het Retail- en Out-of-Homekanaal. Niggebrugge heeft de afgelopen 11 jaar binnen Nestlé Nederland verschillende commerciële rollen vervuld in marketing en sales. Bij Nestlé Professional is ze brand manager Food geweest en heeft daarna haar marketing ervaring uitgebreid als productmanager voor NESCAFÉ. In 2009 begon zij in sales als field sales manager en in 2012 maakte ze de stap naar Key Account Manager voor Culinary & Drinks . In haar laatste functie speelde Marjolijn een belangrijke rol als Customer Development Lead voor AH en recentelijk ook Jumbo. Bron: Nestlé Persoonlijk - Marjolijn Niggebrugge is per 1 september aangesteld als Commercieel Directeur van Nestlé Nederland. Als Commercieel Directeur zal zij deel gaan uitmaken van de board van Nestlé Nederland. Niggebrugge wordt verantwoordelijk voor de verkoop van de categorieën: koffie (o.a NESCAFÉ), culinaire producten (o.a. MAGGI), babyvoeding (o.a. NAN OPTIPRO) en chocolade (o.a. KITKAT en NESTLÉ L’ATELIER) in het Retail- en Out-of-Homekanaal. Niggebrugge heeft de afgelopen 11 jaar binnen Nestlé Nederland verschillende commerciële rollen vervuld in marketing en sales. Bij Nestlé Professional is ze brand manager Food geweest en heeft daarna haar marketing ervaring uitgebreid als productmanager voor NESCAFÉ. In 2009 begon zij in sales als field sales manager en in 2012 maakte ze de stap naar Key Account Manager voor Culinary & Drinks . In haar laatste functie speelde Marjolijn een belangrijke rol als Customer Development Lead voor AH en recentelijk ook Jumbo. Bron: Nestlé
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Nestlé onterecht genoemd bij koffie met glassplinters
Productnieuws – Nestlé Nederland laat weten dat het onterecht genoemd wordt in het nieuws rondom NVWA-bericht dat er glassplinters en plastic is gevonden in oploskoffie. Het product blijkt een onecht Nescaféproduct te zijn uit Duitsland.
Lees berichtVan Der Valk zet Garden Gourmet burger op het menu
Hotel – Ook hotelketen Van der Valk gaat op de veganistische toer en zet Garden Gourmet incredible burger op de kaart. De burger is een innovatie van Nestlé en werd begin dit jaar geïntroduceerd. De Garden Gourmet Incredible Burger is 100% plantaardig met natuurlijke eiwitten uit soja en tarwe. De burger heeft een hartige smaak, is sappig, heeft een fijne textuur....
Lees berichtNestlé krijgt advies Raad van Kinderen over gezond eten voor kinderen
Voeding – Ook Nestlé gaat gebruik maken van een Raad van Kinderen. Het Zwitserse levensmiddelenconcern heeft in Nederland haar eigen raad geïnstalleerd om advies te krijgen over wat zij kan doen om kinderen in Nederland te helpen gezonder te eten. Het initiatief past bij de ambitie van het bedrijf om 50 miljoen kinderen te helpen gezonder te leven tegen 2030. De Raad...
Lees bericht