Marketeer Roger Bloem verlaat Smullers


Persoonlijk – Aan het einde van het jaar verlaat Roger Bloem Smullers. Eind 2017 keerde hij bij deze snackbarketen terug als interim marketeer in afwachting van de verkoop door toenmalig exploitant NS Stations. Smullers wordt nu sinds begin dit jaar geëxploiteerd door Lagardère Travel Retail. Roger Bloem werkte eerder bij Smullers en keerde na een afwezigheid van 2,5 jaar weer terug bij de keten. Sinsdien realiseerde hij diverse marketingsuccessen. Zo introduceerde hij samen met zijn team de roze fritessaus tijdens Pride, waarvoor Smullers ook de Foodservice marketing Award ontving. Zette hij de vegetarische burger op de kaart en transformeerde hij onlangs nog een complete locatie in Amsterdam om tot vegetarische snackbar. Bloem werkte de afgelopen maanden samen met de nieuwe eigenaar Lagardère Travel Retail van Smullers aan de rebranding en de opening van twee pilotlocaties in Zaandam en Heerlen. Bloem werkte eerder als marketeer voor Burger King. Naar een opvolger wordt nog gezocht. Bron: @FoodClicks Persoonlijk – Aan het einde van het jaar verlaat Roger Bloem Smullers. Eind 2017 keerde hij bij deze snackbarketen terug als interim marketeer in afwachting van de verkoop door toenmalig exploitant NS Stations. Smullers wordt nu sinds begin dit jaar geëxploiteerd door Lagardère Travel Retail. Roger Bloem werkte eerder bij Smullers en keerde na een afwezigheid van 2,5 jaar weer terug bij de keten. Sinsdien realiseerde hij diverse marketingsuccessen. Zo introduceerde hij samen met zijn team de roze fritessaus tijdens Pride, waarvoor Smullers ook de Foodservice marketing Award ontving. Zette hij de vegetarische burger op de kaart en transformeerde hij onlangs nog een complete locatie in Amsterdam om tot vegetarische snackbar. Bloem werkte de afgelopen maanden samen met de nieuwe eigenaar Lagardère Travel Retail van Smullers aan de rebranding en de opening van twee pilotlocaties in Zaandam en Heerlen. Bloem werkte eerder als marketeer voor Burger King. Naar een opvolger wordt nog gezocht. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Tweede Nederlandse BrewDog opent op Amsterdam CS

Formulenieuws – BrewDog opent op het Amsterdam Centraal Station de tweede locatie van het café in Nederland. Eerder opende BrewDog al Rotterdam Outpost. Deze BrewDog bar is wel de eerste in Nederland met nieuwe franchise- exploitatiepartner SSP.

Lees bericht

Coco & Sebas opent vier nieuwe locaties op NS-stations

Formulenieuws – Chocolade en cadeauwinkel Coco & Sebas heeft 4 winkels geopend op NS-stations. Het gaat om de locaties Amsterdam Centraal, Rotterdam Centraal, Den Haag Centraal en Utrecht Centraal. Coco & Sebas heeft voor de reizigers een speciaal assortiment samengesteld om onderweg van te genieten of als cadeaus mee te nemen.

Lees bericht

Herbruikbare beker wordt het nieuwe normaal op het station

Stationshops - Als het aan NS ligt, wordt het drinken uit een herbruikbare beker op het station het nieuwe normaal. Om het gebruik van herbruikbare bekers te stimuleren vraagt NS samen met verschillende ondernemers op het station hier opnieuw aandacht voor met de ‘Bring Your Own’ campagne.

Lees bericht


NS Kiosk lanceert eigen sandwichlijn en narrowcasting

Reizigersshop – NS-formule Kiosk is op alle fronten hard bezig stappen te zetten. Lanceerde het bedrijf eerder deze week een eigen lijn sandwiches onder private label, later die week startte de shopformule ook met het plaatsen van digitale schermen in de winkels en in de etalages.

Lees bericht

Klimaat positief eetconcept Natoo opent op Rotterdam CS

Formulenieuws – Formuleorganisatie Lagardère Travel Retail opent op een drietal NS-stations een nieuw klimaat positief foodconcept genaamd Natoo. Dit internationale foodconcept gericht op gezonde voeding opent eerst op Rotterdam CS en daarna op Den Haag CS en Leiden CS. Natoo wordt bestempeld als klimaat positieve fast-casual eetgelegenheid.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid