Meer beleving en nieuwe initiatieven op Horecava 2019


Beurzen – De aankomende horecavakbeurs Horecava introduceert het nieuwe Food Mobility & Delivery. Het Bar segment groeit met extra aandacht voor speciaal- en craft bier. Fast Casual en Fast Service bevinden zich samen in een hal van 12.000m². Het Innovation LAB laat vernieuwende oplossingen zien en het Startup-LAB staat vol nieuwe ondernemingen. Zo maar enkele initiatieven op de aanstaande vakbeurs voor foodprofessionals. Maar ook nieuwe netwerkmomenten zijn de Street Takeover en de Marketing Breakfast Club. Het hele RAI Amsterdam-complex staat van maandag 7 tot en met donderdag 10 januari 2019 in het teken van eten, drinken, buitenshuis slapen en gastvrijheid. Food Mobility & Delivery Bij Food Mobility & Delivery maakt de bezoeker kennis met ‘klassieke’- en ‘nieuwe’ vervoersmiddelen, partners in maaltijdbezorging en alle aspecten voor het inrichten van een (maaltijd)bezorgingstraject. Luuk Scholte, Group Food Director Horecava: “Trends vormen voor ons de basis om nieuwe initiatieven aan de beurs toe te voegen om zo de horecaprofessional nog beter te helpen”. Vernieuwing Het Bar segment krijgt een eigen speciaal- en craft bier hal met twee speciale pop-up bier restaurants met als thema food pairing met bier. Aanbieders van softdrinks, wijnen en gedistilleerde dranken zijn te vinden in een tweede hal met een programma voor bartenders in samenwerking met ISAAC Company. Fastservice en Fastcasual krijgen een nieuwe impuls en zijn verplaatst naar een andere hal. Meer dan 35 start-ups presenteren zich in het Start-up LAB, hier kan de bezoeker kennis maken met uiteenlopende nieuwe initiatieven. Netwerk events In samenwerking met Foodservice XS presenteert Horecava voor marketeers in foodservice op woensdagochtend, 9 januari 2019, de Marketing Breakfast Club. Tijdens de Marketing Breakfast Club krijgt de marketeer in een ochtend een update over één van de belangrijkste thema’s van de toekomst: circulariteit. Avondprogramma Ook ’s avonds zijn er verschillende activiteiten. De Horecava organiseert in samenwerking met Ondernemersvereniging Reguliersdwarsstraat op 7, 8 en 9 januari 2019 de Horecava Street Takeover in de Reguliersdwarsstraat in hartje Amsterdam. Bezoekers van de Horecava kunnen hun beursbezoek verlengen met een bezoek aan deze straat. De Street Takeover biedt bezoekers en exposanten de mogelijkheid om borrels, diners en feesten te bezoeken. Bellavita Belangstellende voor de Italiaanse keukenkunnen terecht bij Bellavita. Deze ‘kleine specialistische foodbeurs’ presenteert zich aan het Nederlandse publiek tijdens de Horacava met diverse tastings, meer exposanten en een breder wijn aanbod. De Italiaanse vakbeurs voor finefood en wine professionals is van maandag 7 tot en met woensdag 9 januari 2019 in de Amsterdam RAI. Bron: @FoodClicks Beurzen – De aankomende horecavakbeurs Horecava introduceert het nieuwe Food Mobility & Delivery. Het Bar segment groeit met extra aandacht voor speciaal- en craft bier. Fast Casual en Fast Service bevinden zich samen in een hal van 12.000m². Het Innovation LAB laat vernieuwende oplossingen zien en het Startup-LAB staat vol nieuwe ondernemingen. Zo maar enkele initiatieven op de aanstaande vakbeurs voor foodprofessionals. Maar ook nieuwe netwerkmomenten zijn de Street Takeover en de Marketing Breakfast Club. Het hele RAI Amsterdam-complex staat van maandag 7 tot en met donderdag 10 januari 2019 in het teken van eten, drinken, buitenshuis slapen en gastvrijheid. Food Mobility & Delivery Bij Food Mobility & Delivery maakt de bezoeker kennis met ‘klassieke’- en ‘nieuwe’ vervoersmiddelen, partners in maaltijdbezorging en alle aspecten voor het inrichten van een (maaltijd)bezorgingstraject. Luuk Scholte, Group Food Director Horecava: “Trends vormen voor ons de basis om nieuwe initiatieven aan de beurs toe te voegen om zo de horecaprofessional nog beter te helpen”. Vernieuwing Het Bar segment krijgt een eigen speciaal- en craft bier hal met twee speciale pop-up bier restaurants met als thema food pairing met bier. Aanbieders van softdrinks, wijnen en gedistilleerde dranken zijn te vinden in een tweede hal met een programma voor bartenders in samenwerking met ISAAC Company. Fastservice en Fastcasual krijgen een nieuwe impuls en zijn verplaatst naar een andere hal. Meer dan 35 start-ups presenteren zich in het Start-up LAB, hier kan de bezoeker kennis maken met uiteenlopende nieuwe initiatieven. Netwerk events In samenwerking met Foodservice XS presenteert Horecava voor marketeers in foodservice op woensdagochtend, 9 januari 2019, de Marketing Breakfast Club. Tijdens de Marketing Breakfast Club krijgt de marketeer in een ochtend een update over één van de belangrijkste thema’s van de toekomst: circulariteit. Avondprogramma Ook ’s avonds zijn er verschillende activiteiten. De Horecava organiseert in samenwerking met Ondernemersvereniging Reguliersdwarsstraat op 7, 8 en 9 januari 2019 de Horecava Street Takeover in de Reguliersdwarsstraat in hartje Amsterdam. Bezoekers van de Horecava kunnen hun beursbezoek verlengen met een bezoek aan deze straat. De Street Takeover biedt bezoekers en exposanten de mogelijkheid om borrels, diners en feesten te bezoeken. Bellavita Belangstellende voor de Italiaanse keukenkunnen terecht bij Bellavita. Deze ‘kleine specialistische foodbeurs’ presenteert zich aan het Nederlandse publiek tijdens de Horacava met diverse tastings, meer exposanten en een breder wijn aanbod. De Italiaanse vakbeurs voor finefood en wine professionals is van maandag 7 tot en met woensdag 9 januari 2019 in de Amsterdam RAI. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid