Menno van der Hoeven nieuwe Country Director Subway
Benoeming - Menno van der Hoeven is aangesteld als Country Director NedNordics voor Subway. Hij gaat verder bouwen aan de groei van de formule in Nederland en Scandinavië. Menno heeft 16 jaar ervaring opgebouwd in de fastservicesector in diverse functies bij McDonald's. Als Field Consultant deed hij ervaring op in het adviseren van franchisenemers en daarna vervulde hij de functies van Marketing Manager en New Business Manager, waarin hij bouwde aan het merk en de groei van de restaurantketen. Justin Goes, Regional Director Subway Europe, ziet in Van der Hoeven de juiste persoon om de activiteiten in Nederland en de Nordics uit te breiden. Joost Labadie heeftt in de Subway-organisatie de functie van Regional Operations Director Europe. Bron: @FoodClicks Benoeming - Menno van der Hoeven is aangesteld als Country Director NedNordics voor Subway. Hij gaat verder bouwen aan de groei van de formule in Nederland en Scandinavië. Menno heeft 16 jaar ervaring opgebouwd in de fastservicesector in diverse functies bij McDonald's. Als Field Consultant deed hij ervaring op in het adviseren van franchisenemers en daarna vervulde hij de functies van Marketing Manager en New Business Manager, waarin hij bouwde aan het merk en de groei van de restaurantketen. Justin Goes, Regional Director Subway Europe, ziet in Van der Hoeven de juiste persoon om de activiteiten in Nederland en de Nordics uit te breiden. Joost Labadie heeftt in de Subway-organisatie de functie van Regional Operations Director Europe. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’
Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.
Lees berichtSubway introduceert Signature Series in Nederland
Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.
Lees berichtMcDonald’s brengt Happy Meal voor volwassenen
Formulenieuws –McDonald’s biedt vanaf 27 februari een Happy Meal voor volwassenen. Hierbij heeft de gast de keuze tussen een Big Mac menu of een menu met 9 McNuggets. Daarnaast biedt het menu een speeltje als vanouds, namelijk een speciale collectors item ontworpen door het Amerikaanse talent Kerwin Frost. Het McDonald’s Happy Meal voor volwassenen is uitsluitend als App Exclusive verkrijgbaar...
Lees berichtUber’s Jaaroverzicht geeft inkijkje in Hollandse leefgewoonte
Bezorgdienst – Ooit afgevraagd hoeveel Big Macs er worden besteld bij Uber? Het Jaarverslag van de bezorgdienst geeft het antwoord: bijna vier miljoen. Verder is Nederland minder gierig dan gedacht n geeft het veel fooien. Populairste besteldag: Koningsdag.
Lees berichtMcDonald’s ontwikkelt spin-off restaurantketen CosMc’s
Formulenieuws - McDonald's opende deze maand het eerste spin-offconcept met de naam CosMc's (uitgesproken als 'cosmics'). Het nieuwe format opende de deuren in de buitenwijk Bolingbrook, Illinois in Chicago. Het gaat bij CosMc’s om kleinere locaties met een assortiment dat zich meer richt op de middag.
Lees berichtMcDonald’s en Old Amsterdam vinden elkaar opnieuw
Formulenieuws - McDonald’s en Old Amsterdam hebben elkaar gevonden in de samenstelling van twee feestelijke burgers, namelijk de Homestyle Crispy Chicken met Old Amsterdam, die ook in een veggie-variant komt. McDonald’s en Old Amsterdam slaan voor de achtste keer de handen ineen.
Lees bericht