Moederbedrijf Thuisbezorgd.nl groeit fors door


Bezorging – Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, heeft internationaal een sterk vierde kwartaal achter de rug. De bezorgservice zag het aantal bestellingen met maar liefst 55 procent toenemen. De bezorgservice verwerkte in 2018 in de landen waar het actief is 93,9 miljoen bestellingen, een stijging van 38% ten opzichte van 2017. In het vierde kwartaal realiseerde Duitsland voor het eerst meer orders dan in Nederland. Jitse Groen, CEO van Takeaway.com, is van mening dat er voldoende groei is in Duitsland aangezien de online bestellingen van levensmiddelen in Duitsland tot de laagste van Europa behoren. Eind december maakte het bedrijf bekend dat het de bezorgactiviteiten van  Delivery Hero in Duitsland gaat overnemen. Deze overeenkomst wacht nog op goedkeuring. Volgens een verdere toelichting van Groen zijn er in het vierde kwartaal belangrijke stappen gezet om het merk nog aantrekkelijker te maken voor consumenten en restaurants. De overnames in Duitsland, Israël, Bulgarije, Roemenië en Zwitserland moeten de activiteiten van de bezorgdienst verder versterken en uitbreiden.Takeaway.com is momenteel actief in tien landen. Bron: @FoodClicks Bezorging – Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, heeft internationaal een sterk vierde kwartaal achter de rug. De bezorgservice zag het aantal bestellingen met maar liefst 55 procent toenemen. De bezorgservice verwerkte in 2018 in de landen waar het actief is 93,9 miljoen bestellingen, een stijging van 38% ten opzichte van 2017. In het vierde kwartaal realiseerde Duitsland voor het eerst meer orders dan in Nederland. Jitse Groen, CEO van Takeaway.com, is van mening dat er voldoende groei is in Duitsland aangezien de online bestellingen van levensmiddelen in Duitsland tot de laagste van Europa behoren. Eind december maakte het bedrijf bekend dat het de bezorgactiviteiten van  Delivery Hero in Duitsland gaat overnemen. Deze overeenkomst wacht nog op goedkeuring. Volgens een verdere toelichting van Groen zijn er in het vierde kwartaal belangrijke stappen gezet om het merk nog aantrekkelijker te maken voor consumenten en restaurants. De overnames in Duitsland, Israël, Bulgarije, Roemenië en Zwitserland moeten de activiteiten van de bezorgdienst verder versterken en uitbreiden.Takeaway.com is momenteel actief in tien landen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorgd reikt awards uit aan beste bezorgrestaurants

Verkiezing - Thuisbezorgd.nl reikt jaarlijks de awards uit voor de beste bezorgrestaurants van Nederland. Burgers & Frites uit Rotterdam kwam net als vorig jaar als winnaar uit de bus en ontving de titel: Beste bezorgrestaurant van Nederland. Het was de tiende keer dat de awards werden uitgereikt.

Lees bericht


Thuisbezorgd.nl verlengt sponsorship met UEFA

Sponsoring - Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt.

Lees bericht




Thuisbezorgd komt met afbreekbare verpakking met zeewier

Bezorgdienst – Bezorgplatform Thuisbezorgd.nl gaat de biologisch afbreekbare verpakkingen van Notpla exclusief voor de Nederlandse restaurants aanbieden. De afhaal- en bezorgverpakkingen bestaan uit karton dat gecoat is met zeewier. De dozen zijn biologisch afbreekbaar binnen vier weken en daarmee een goed alternatief voor single-use plastics.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid