New York Pizza start wervingscampagne voor bezorgers

Donnie de centrale figuur in de nieuwe wervingscampagne van New York Pizza
bekijk video's

Bezorgdienst – Veel bedrijven hebben te maken met een tekort aan personeel. Zo ook de bedrijven die gebruik maken van bezorgers. New York Pizza start daarom een speciale wervingscampagne waarin bezorgers worden gestimuleerd vrienden mee te nemen.

Centrale figuur in de campagne is Donnie. Deze bezorger werkt sinds kort bij de pizzaketen en eindigde op z’n eerste dag tijdens zijn ‘ontgroening’ met scooter en al in de wasstraat. In de wervingscampagne ‘Monnie maken met je matties’ geeft hij op een ludieke manier een kijkje in de keuken van de pizzaketen en spoort hij bezorgers aan hun vrienden mee te nemen. Voor elke vriend die de bezorgers aandragen krijgen zij een vergoeding. Volgens Joost Geurtsen, marketingdirector van New York Pizza sluit de wervingscampagne Donnie perfect aan bij de doelgroep. “Want ben je ooit op zo’n manier gevraagd ergens te komen werken? In de meeste gevallen houdt het wel op bij een saaie advertentie of gesponsorde post.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek