Nieuw bestelplatform Blinqed voor foodservicemarkt


Platform – Sinds maart dit jaar is er voor ondernemers en leveranciers in de foodservicemarkt een nieuw, gratis bestelplatform. Voor ondernemers betekent het bestelplatform vooral gemak. Bij Blinqed is het één keer inloggen en bij meerdere leveranciers tegelijk een bestelling plaatsen. Grondlegger en bedenker is ondernemer Bart van Dijk. Hij kwam op het idee omdat hijzelf het bestelproces iedere keer een 'heel gedoe' vond, maar daarnaast het hem aan overzicht ontbrak. “Met Blinqed gaan we echt gecentraliseerd bestellen en inkopen mogelijk maken”, zo belooft hij. “Al je orderdata heb je straks op één plek, je kunt de prijsontwikkeling van de producten volgen en je kunt een favorietenlijst samenstellen met producten van meerdere leveranciers. Ondernemers besparen met de tool al snel twee tot zes uur per week en hebben daarnaast meer grip op hun marge.” Duizenden gebruikers Van Dijk heeft naar eigen zeggen jarenlang onderzoek gedaan en het platform sinds maart in de praktijk getest. Het platform, dat efficiëntere in- en verkoop faciliteert, zonder op de verkoopstoel plaats te nemen, wordt inmiddels door enkele duizenden gebruikers ingezet. In mei wordt het platform officieel geïntroduceerd. Hij verwacht aan het einde van het jaar op zo’n 10.000 gebruikers te zitten. Bron: @FoodClicks Platform – Sinds maart dit jaar is er voor ondernemers en leveranciers in de foodservicemarkt een nieuw, gratis bestelplatform. Voor ondernemers betekent het bestelplatform vooral gemak. Bij Blinqed is het één keer inloggen en bij meerdere leveranciers tegelijk een bestelling plaatsen. Grondlegger en bedenker is ondernemer Bart van Dijk. Hij kwam op het idee omdat hijzelf het bestelproces iedere keer een 'heel gedoe' vond, maar daarnaast het hem aan overzicht ontbrak. “Met Blinqed gaan we echt gecentraliseerd bestellen en inkopen mogelijk maken”, zo belooft hij. “Al je orderdata heb je straks op één plek, je kunt de prijsontwikkeling van de producten volgen en je kunt een favorietenlijst samenstellen met producten van meerdere leveranciers. Ondernemers besparen met de tool al snel twee tot zes uur per week en hebben daarnaast meer grip op hun marge.” Duizenden gebruikers Van Dijk heeft naar eigen zeggen jarenlang onderzoek gedaan en het platform sinds maart in de praktijk getest. Het platform, dat efficiëntere in- en verkoop faciliteert, zonder op de verkoopstoel plaats te nemen, wordt inmiddels door enkele duizenden gebruikers ingezet. In mei wordt het platform officieel geïntroduceerd. Hij verwacht aan het einde van het jaar op zo’n 10.000 gebruikers te zitten. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht


1788 Beef introduceert nieuwe Wagyu-lijn

Introductie - 1788 Beef, een merk van de Jan Zandbergen Groep, lanceert het nieuwe assortiment van Australisch graangevoerd Wagyu-rundvlees. Deze nieuwe productlijn kenmerkt zich door uitzonderlijke marmering, malsheid en smaak.

Lees bericht

Unilever profiteert vooral van prijsverhogingen

Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.

Lees bericht



Hybride bestelplatform Happie landelijk live

Bestelplatform - Het bestelplatform Happie, dat vorig jaar in Enschede werd geïntroduceerd, is onlangs landelijk live gegaan. Happie combineert het gemak van een bestelplatform, terwijl consumenten toch rechtstreeks bestellen bij de ondernemers.

Lees bericht

OOH Shopper Monitor: ‘Zelfstandige uitbaters hoogst gewaardeerd’

Onderzoek - Gasten geven de zelfstandige ondernemers in horeca en catering de beste beoordeling. Dat blijkt uit onderzoek van bureau More2Market, in samenwerking met dit vakblad, @FoodClicks. In het onderzoek Out-of-Home Shopper Monitor opvallende stijgers en dalers in de foodservicemarkt. Gemakssupermarkt AH to go heeft de toekomst en lijkt aan een opmars bezig in de voorkeur van de gast...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid