Nieuw logo jubilerend VOCC


Catering - De Verenigde Ondernemende Contract Cateraars (VOCC) beleeft dit jaar het 5-jarig jubileum en de vereniging vindt dat ook een goed moment om het logo te vernieuwen. Het nieuwe logo legt meer nadruk op de letters VOC waarmee het wil benadrukken dat het de branchevereniging is Voor Ondernemende Cateraars. De vereniging VOCC is voortgekomen uit een initiatief van drie cateringondernemers die zich onvoldoende thuis voelde bij de belangenvereniging Veneca. Kritiek was dat die organisatie zich teveel richtte op de grotere cateraars. Inmiddels heeft VOCC haar plek gevonden aan de cao-tafel en kan het in politiek Den Haag actuele zaken binnen de catering aanhangig maken. Dat de markt voor catering verandert is overal zichtbaar. Verdienmodellen veranderen, maar ook verlangen opdrachtgevers steeds vaker van hun cateraars nieuwe concepten en formules voor eten en drinken. Catering maakt ook steeds meer onderdeel uit van vitaliseringsprogramma’s bij bedrijven of krijgen als taak mee bij te dragen aan een gezondere leefstijl van mensen. Dynamiek en vitaliteit Het nieuwe logo moet die dynamiek en vitaliteit uitstralen. Volgens de organisatie past het nieuwe logo meer bij deze tijd en de uitdagingen van de belangenvereniging. Visie en missie zijn in de loop der jaren veranderd, het logo voor de branchevereniging Voor Ondernemende Cateraars nu dus ook. Bron: @FoodClicks Catering - De Verenigde Ondernemende Contract Cateraars (VOCC) beleeft dit jaar het 5-jarig jubileum en de vereniging vindt dat ook een goed moment om het logo te vernieuwen. Het nieuwe logo legt meer nadruk op de letters VOC waarmee het wil benadrukken dat het de branchevereniging is Voor Ondernemende Cateraars. De vereniging VOCC is voortgekomen uit een initiatief van drie cateringondernemers die zich onvoldoende thuis voelde bij de belangenvereniging Veneca. Kritiek was dat die organisatie zich teveel richtte op de grotere cateraars. Inmiddels heeft VOCC haar plek gevonden aan de cao-tafel en kan het in politiek Den Haag actuele zaken binnen de catering aanhangig maken. Dat de markt voor catering verandert is overal zichtbaar. Verdienmodellen veranderen, maar ook verlangen opdrachtgevers steeds vaker van hun cateraars nieuwe concepten en formules voor eten en drinken. Catering maakt ook steeds meer onderdeel uit van vitaliseringsprogramma’s bij bedrijven of krijgen als taak mee bij te dragen aan een gezondere leefstijl van mensen. Dynamiek en vitaliteit Het nieuwe logo moet die dynamiek en vitaliteit uitstralen. Volgens de organisatie past het nieuwe logo meer bij deze tijd en de uitdagingen van de belangenvereniging. Visie en missie zijn in de loop der jaren veranderd, het logo voor de branchevereniging Voor Ondernemende Cateraars nu dus ook. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Sodexo en WNF zetten ‘aardig eten’ op de kaart

Catering - Vanaf  maandag, 15 april, gaan food & facilitair dienstverlener Sodexo en WWF-NL een samenwerking aan om Nederlandse werknemers duurzamer en gezonder te laten eten. Met deze samenwerking worden in ruim 100 bedrijfsrestaurants gerechten die minder impact hebben op natuurverlies en klimaatverandering onder de aandacht gebracht.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht

Eventseizoen 2024 geopend met fors meer eventcateraars

Analyse – In april start het evenementenseizoen en volgens cijfers van de Kamer van Koophandel is het aantal fors gegroeid. Het gaat dan om cateringpartijen die zowel festivals, bruiloften, verjaardagen en andere feesten verzorgen. Het handelsregister van de KvK telde er in het eerste kwartaal van 2024 ruim 27.000, dat zijn er bijna 16.000 meer dan vijf jaar geleden, een stijging van 133%.

Lees bericht

Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht


Leo catering lanceert lifestyle visie met Mind&Health

Catering - Leo catering start met lifestyle visie, waarbij het streven naar een integraal gezonde levensstijl centraal staat. Leo catering is van mening dat het als cateraar meer kan bijdragen aan vitaliteit dan alleen met voeding en heeft daarvoor een partnership gesloten met Mind&Health.  

Lees bericht

FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid