Nieuw logo New York Pizza onderdeel van complete re-branding


Formulenieuws - Hoewel de verandering in het logo van New York Pizza de grootste verandering is sinds 1993, het jaar van de oprichting, zal het nieuwe logo nog niet per direct overal te zien zijn. Het logo maakt namelijk onderdeel uit van een totale re-branding van het merk en dat kost tijd om overal in door te voeren. Volgens Nederlands grootste pizzaketen is het nieuwe logo ‘krachtiger’ en ‘stoerder’, maar ook meer herkenbaar. Het logo gaat de basis worden van een totaal nieuwe huisstijl. “Het logo is al enige tijd in de lucht en is ook al gepresenteerd aan onze franchisenemers, maar zal de komende tijd steeds meer zichtbaar worden”, aldus marketing manager Jorine Sieperda. Concurrentie De laatste jaren is er op het terrein van pizza’s en pizzabezorging behoorlijk wat concurrentie bijgekomen. Ook nieuwe, buitenlandse toetreders staan te wachten. Voor New York Pizza extra reden scherp te blijven en door te blijven ontwikkelen. Later dit jaar komt het bedrijf nog met nieuwe initiatieven op het gebied van delivery. “We zijn met dit nieuwe logo en nieuwe stijl helemaal klaar voor de toekomst”, aldus Philippe Vorst, oprichter en eigenaar van New York Pizza. New York Pizza is in vierentwintig jaar tijd uitgegroeid tot de grootste Nederlandse pizzaketen. In die periode is het bedrijf constant bezig geweest met de lekkerste pizza door het bijstellen en aanvullen van het assortiment en het veiligstellen van een constante kwaliteit van de producten. De pizza’s van New York Pizza zijn altijd vers bereid en gemaakt van natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Hoewel de verandering in het logo van New York Pizza de grootste verandering is sinds 1993, het jaar van de oprichting, zal het nieuwe logo nog niet per direct overal te zien zijn. Het logo maakt namelijk onderdeel uit van een totale re-branding van het merk en dat kost tijd om overal in door te voeren. Volgens Nederlands grootste pizzaketen is het nieuwe logo ‘krachtiger’ en ‘stoerder’, maar ook meer herkenbaar. Het logo gaat de basis worden van een totaal nieuwe huisstijl. “Het logo is al enige tijd in de lucht en is ook al gepresenteerd aan onze franchisenemers, maar zal de komende tijd steeds meer zichtbaar worden”, aldus marketing manager Jorine Sieperda. Concurrentie De laatste jaren is er op het terrein van pizza’s en pizzabezorging behoorlijk wat concurrentie bijgekomen. Ook nieuwe, buitenlandse toetreders staan te wachten. Voor New York Pizza extra reden scherp te blijven en door te blijven ontwikkelen. Later dit jaar komt het bedrijf nog met nieuwe initiatieven op het gebied van delivery. “We zijn met dit nieuwe logo en nieuwe stijl helemaal klaar voor de toekomst”, aldus Philippe Vorst, oprichter en eigenaar van New York Pizza. New York Pizza is in vierentwintig jaar tijd uitgegroeid tot de grootste Nederlandse pizzaketen. In die periode is het bedrijf constant bezig geweest met de lekkerste pizza door het bijstellen en aanvullen van het assortiment en het veiligstellen van een constante kwaliteit van de producten. De pizza’s van New York Pizza zijn altijd vers bereid en gemaakt van natuurlijke ingrediënten, zonder kunstmatige toevoegingen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid