Nieuwe horeca opent in vergroot outletcentrum Rosada Roosendaal


Horeca - In Rosada Fashion Outlet in Roosendaal openen op donderdag 12 mei 45 nieuwe winkels de deuren. Het verbouwde en uitgebreide outletcentrum krijgt drie nieuwe horecazaken: Trattoria Rosa, Frites Cuisine en The Kitchen. Ook opent snoepfabrikant Haribo een speciale snoepwinkel in het outletcentrum, de eerste van Nederland. Vermaat Groep, ontwikkelaar van horeca- en retailconcepten, heeft in het uitgebreide en verbouwde outletcentrum Rosada meerdere formules waar bezoekers kunnen eten en drinken. Naast de nieuw te openen Trattiora Rosa, een lunchcafé met Italiaanse lunchgerechten, is Vermaat aanwezig met het vernieuwde koffie- en bagelscafé Mockamore en pannenkoekenrestaurant On Top. De Duitse snoepreus Haribo opent in het outletcentrum een eigen snoepwinkel, de eerste van Nederland. Snoepliefhebbers hebben in de winkel keuze uit ruim 150 Haribo-producten, waaronder snoep, speelgoed en gadgets. De Haribo-winkel in Roosendaal volgt op de opening van speciale Haribo snoepwinkels in onder meer Bonn (Duitsland) en Parijs, Marseille, Uzès, Troyes en Toulouse in Frankrijk. Groter In het outletcentrum openen in totaal 45 nieuwe winkels de deuren. De ruim 8000 extra vierkante meters aan winkels, maakt Rosada anderhalf keer groter. Het outletdorp telt dan ruim honderd nationale en internationale merken, waaronder River Woods, Suitsupply, Nike, Levi’s, Adidas, Van Gils, Vingino en Gentiluomo. Door de gunstige ligging trekt het outletcentrum niet alleen shoppers uit Noord-Brabant en Zuid-Holland, maar ook uit Zeeland en België. De officiële opening van het vernieuwde outletcentrum wordt op 13 mei verricht door Jacques Niederer, de burgemeester van Roosendaal. Bron: @FoodClicks Horeca - In Rosada Fashion Outlet in Roosendaal openen op donderdag 12 mei 45 nieuwe winkels de deuren. Het verbouwde en uitgebreide outletcentrum krijgt drie nieuwe horecazaken: Trattoria Rosa, Frites Cuisine en The Kitchen. Ook opent snoepfabrikant Haribo een speciale snoepwinkel in het outletcentrum, de eerste van Nederland. Vermaat Groep, ontwikkelaar van horeca- en retailconcepten, heeft in het uitgebreide en verbouwde outletcentrum Rosada meerdere formules waar bezoekers kunnen eten en drinken. Naast de nieuw te openen Trattiora Rosa, een lunchcafé met Italiaanse lunchgerechten, is Vermaat aanwezig met het vernieuwde koffie- en bagelscafé Mockamore en pannenkoekenrestaurant On Top. De Duitse snoepreus Haribo opent in het outletcentrum een eigen snoepwinkel, de eerste van Nederland. Snoepliefhebbers hebben in de winkel keuze uit ruim 150 Haribo-producten, waaronder snoep, speelgoed en gadgets. De Haribo-winkel in Roosendaal volgt op de opening van speciale Haribo snoepwinkels in onder meer Bonn (Duitsland) en Parijs, Marseille, Uzès, Troyes en Toulouse in Frankrijk. Groter In het outletcentrum openen in totaal 45 nieuwe winkels de deuren. De ruim 8000 extra vierkante meters aan winkels, maakt Rosada anderhalf keer groter. Het outletdorp telt dan ruim honderd nationale en internationale merken, waaronder River Woods, Suitsupply, Nike, Levi’s, Adidas, Van Gils, Vingino en Gentiluomo. Door de gunstige ligging trekt het outletcentrum niet alleen shoppers uit Noord-Brabant en Zuid-Holland, maar ook uit Zeeland en België. De officiële opening van het vernieuwde outletcentrum wordt op 13 mei verricht door Jacques Niederer, de burgemeester van Roosendaal. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht

Schiphol vernieuwt Lounge 2 met nieuwe horecaconcepten

Luchthaven - Schiphol werkt aan de vernieuwing van Lounge 2, het gebied dat zich bevindt na de securitycontrole voor passagiers met bestemmingen veelal buiten Europa. Het horeca- winkelgebied krijgt een nieuwe inrichting, waarbij de beleving van passagiers centraal staat. Er wordt ruimte gemaakt voor nieuwe luxe merken en een vernieuwd aanbod aan horeca- en winkelmogelijkheden. 

Lees bericht



Minder faillissementen in februari, maar horeca stijgt

Analyse - In februari zijn 26 minder bedrijven failliet verklaard dan in januari, meldt het CBS. Dat is een daling van 7 procent. De onderliggende trend van het aantal faillissementen is echter bijna 2 jaar stijgend. Relatief gezien werden er in februari de meeste faillissementen uitgesproken in de sector horeca.

Lees bericht

Strandpaviljoenondernemers verwend met pizza bij opbouw

Strandpaviljoens - De strandpaviljoens zijn volop bezig met de start van het nieuwe seizoen. De tijdelijke locaties worden weer opgebouwd en de jaarrond paviljoens worden klaargemaakt voor het buitenseizoen. Dr. Oetker Professional speelde hierop in om een aantal van hen langs de Nederlandse kust te verrassen met warme pizza’s.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid