Opmerken breidt team en diensten uit
Persoonlijk - Kim van Bon-van der Ven is per 1 mei jl. als office manager in dienst gekomen van Opmerken. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bij Opmerken gaat Kim van Bon -van der Ven niet alleen het team ondersteunen maar zich ook bezighouden met kennissessies en trendtrips. De afgelopen 11 jaar is zij werkzaam geweest bij Jaguar Land Rover Nederland. Opmerken is een marketing- en salesbureau binnen Out of Home en ontwikkelt concepten en diensten voor merken binnen de kanalen van de out-of-homemarkt. Bron: @FoodClicks Persoonlijk - Kim van Bon-van der Ven is per 1 mei jl. als office manager in dienst gekomen van Opmerken. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bij Opmerken gaat Kim van Bon -van der Ven niet alleen het team ondersteunen maar zich ook bezighouden met kennissessies en trendtrips. De afgelopen 11 jaar is zij werkzaam geweest bij Jaguar Land Rover Nederland. Opmerken is een marketing- en salesbureau binnen Out of Home en ontwikkelt concepten en diensten voor merken binnen de kanalen van de out-of-homemarkt. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Sport maken van suikerreductie in de kantine loont’
Actie – In januari nam Optisport, exploitant van 300 sportlocaties in Nederland en België, deel aan een door Vrumona opgezette actie om zoveel mogelijk de suikerinname via frisdrank te verminderen. Een eerdere test van de frisdrankleverancier bij drie sportverenigingen had al aan getoond dat suikerreductie bij frisdrankgebruik bij sportkantines mogelijk is. Ook bij deze competitie werkte het.
Lees berichtSuccesvolle Vrumona-pilot suikerreductie bij sportkantines
Sportkantines – De suikerreductiepilot bij een drietal grote sportverenigingen van Vrumona is succesvol verlopen. De clubs realiseerden gezamenlijk een reductie van 130.000 suikerklontjes, wat gelijkstaat aan 520 kg suiker.
Lees berichtAlcoholvrij bier steeds beter verkrijgbaar in horeca
Analyse – De beschikbaarheid van alcoholvrije bier varianten in de foodservice segmenten: eten, drinken, sporten, gemak, slapen en evenementen nemen toe. Inmiddels heeft 57 procent van de locaties in deze segmenten alcoholvrij bier beschikbaar, voor pils met alcohol ligt dit op 68 procent. Dat schrijft het Rotterdamse databedrijf Datlinq in een analyse.
Lees berichtHeropeningscampagne voor sport- en leisurekantines
Kantines – Opmerken, marketing-en salesbureau binnen Out of Home voor sport- en leisurekantines, organiseert voor de bij Profkantine en Quality Time aangesloten kantines een heropeningscampagne. Doelstelling achter de campagne is de kantines een extra steuntje in de rug geven bij de start van het nieuwe seizoen.
Lees berichtJumbo gaat samenwerken met Makro in zakelijke markt
Samenwerking - Jumbo Supermarkten en foodservicegroothandel Makro bundelen vanaf deze maand hun krachten om zakelijke klanten van Jumbo beter te kunnen bedienen. Dat laten beide bedrijven maandag weten. Met de samenwerkingsovereenkomst worden bijna duizend artikelen uit het assortiment van Makro aan het zakelijke online winkelkanaal van Jumbo toegevoegd.
Lees berichtHoreca maakt zich op voor opening terrassen
Heropening – Overal in het land waren horecaondernemers afgelopen weekend bezig met het inrichten van de buitenterrassen. En net als bij de heropening vorig jaar hadden vrijwel alle gemeenten toegestaan dat er, in goed overleg, extra ruimte mocht worden ingezet.
Lees bericht