Pathé gaat Starbucks koffie schenken in negentien Nederlandse bioscopen


Bioscopen - Pathé, de grootste bioscoopketen van Nederland, introduceert vanaf februari Starbucks koffie on the go in negentien bioscopen door het hele land. Pathé is hiermee de enige bioscoopketen in Nederland waar Starbucks on the go te koop is. Het eerste vaste Starbucks on the go koffiepunt staat in de op 14 december geopende nieuwe Pathé bioscoop in Zwolle. De uitrol sluit aan bij het streven van Pathé om bezoekers kwalitatieve producten aan te bieden en samen te werken met toonaangevende merken. “Voor zowel Pathé als Starbucks en onze partner Selecta staat kwaliteit voorop”, zegt manager F&B Hendrik ten Napel van Pathé. “We zijn er dan ook bijzonder trots op dat deze drie geliefde topmerken nu landelijk samenwerken. Voortaan bieden we onze bezoekers niet alleen de beste kwaliteit filmbeleving, maar ook eersteklas Starbucks drankjes.” Premium Starbucks on the go is het premium self-service koffieconcept dat de Starbucks ervaring introduceert in nieuwe omgevingen en de klant daarmee de mogelijkheid geeft te ontspannen en genieten van warme dranken. Het concept is ontworpen vanuit een samenwerking tussen Selecta en Starbucks met als doel filmliefhebbers een hoogwaardige Starbucks ervaring on the go te bieden. Naast espresso en koffiespecialiteiten kunnen bioscoopbezoekers kiezen voor Vanilla Latte, Chai Tea Latte, Tazo thee en warme chocoladedranken. Daarnaast kunnen klanten hun drankjes personaliseren met een keuze uit extra siropen of espresso shots. Bron: @FoodClicks Bioscopen - Pathé, de grootste bioscoopketen van Nederland, introduceert vanaf februari Starbucks koffie on the go in negentien bioscopen door het hele land. Pathé is hiermee de enige bioscoopketen in Nederland waar Starbucks on the go te koop is. Het eerste vaste Starbucks on the go koffiepunt staat in de op 14 december geopende nieuwe Pathé bioscoop in Zwolle. De uitrol sluit aan bij het streven van Pathé om bezoekers kwalitatieve producten aan te bieden en samen te werken met toonaangevende merken. “Voor zowel Pathé als Starbucks en onze partner Selecta staat kwaliteit voorop”, zegt manager F&B Hendrik ten Napel van Pathé. “We zijn er dan ook bijzonder trots op dat deze drie geliefde topmerken nu landelijk samenwerken. Voortaan bieden we onze bezoekers niet alleen de beste kwaliteit filmbeleving, maar ook eersteklas Starbucks drankjes.” Premium Starbucks on the go is het premium self-service koffieconcept dat de Starbucks ervaring introduceert in nieuwe omgevingen en de klant daarmee de mogelijkheid geeft te ontspannen en genieten van warme dranken. Het concept is ontworpen vanuit een samenwerking tussen Selecta en Starbucks met als doel filmliefhebbers een hoogwaardige Starbucks ervaring on the go te bieden. Naast espresso en koffiespecialiteiten kunnen bioscoopbezoekers kiezen voor Vanilla Latte, Chai Tea Latte, Tazo thee en warme chocoladedranken. Daarnaast kunnen klanten hun drankjes personaliseren met een keuze uit extra siropen of espresso shots. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid