Picnic gaat retourzendingen wehkamp meenemen


Bezorgdienst - Websuper Picnic gaat de retourzendingen van online warenhuis wehkamp ophalen. Een proef waarbij klanten van Picnic hun wehkamp-retouren kunnen meegeven aan de bezorger van hun boodschappen start vandaag in Amersfoort. De elektrische wagentjes van Picnic zorgen ervoor dat de pakjes weer bij wehkamp terechtkomen. De samenwerking is niet alleen gunstiger voor de klant, maar zorgt ook voor minder drukte in de stad, minder vervoersbewegingen en minder CO2-uitstoot. Zo laten de bedrijven weten. Picnic sprak bij de start in 2015 al uit méér te willen zijn dan alleen een bezorgdienst van boodschappen. Het techbedrijf wil een logistieke dienstverlener worden die het leven van zijn klanten makkelijker maakt, zonder dat deze daar extra voor moeten betalen. Ook wehkamp is continu op zoek naar nieuwe manieren van duurzame distributie. Zo startte het online warenhuis in 2017 al een samenwerking met Fietskoeriers.nl. Wehkamp wil meerdere bezorgopties aanbieden, zodat klanten zelf kunnen bepalen hoe en wanneer zij het product geleverd willen hebben. Later ook bezorging De proef tussen Picnic en wehkamp begint met retouren, maar beide partijen hebben de ambitie om de samenwerking uit te breiden met de bezorging van wehkamp-bestellingen. Maarten Tibosch, COO van wehkamp: “De samenwerking met Picnic geeft de klant de keuze om op één moment bestellingen van verschillende aanbieders in ontvangst te nemen. Dat scheelt ontzettend veel tijd en ruimte. In plaats van met meerdere bezorgwagentjes achter elkaar de straat in te rijden bundelen we dat nu tot een duurzamer en efficiënter geheel.” Bron: @FoodClicks Bezorgdienst - Websuper Picnic gaat de retourzendingen van online warenhuis wehkamp ophalen. Een proef waarbij klanten van Picnic hun wehkamp-retouren kunnen meegeven aan de bezorger van hun boodschappen start vandaag in Amersfoort. De elektrische wagentjes van Picnic zorgen ervoor dat de pakjes weer bij wehkamp terechtkomen. De samenwerking is niet alleen gunstiger voor de klant, maar zorgt ook voor minder drukte in de stad, minder vervoersbewegingen en minder CO2-uitstoot. Zo laten de bedrijven weten. Picnic sprak bij de start in 2015 al uit méér te willen zijn dan alleen een bezorgdienst van boodschappen. Het techbedrijf wil een logistieke dienstverlener worden die het leven van zijn klanten makkelijker maakt, zonder dat deze daar extra voor moeten betalen. Ook wehkamp is continu op zoek naar nieuwe manieren van duurzame distributie. Zo startte het online warenhuis in 2017 al een samenwerking met Fietskoeriers.nl. Wehkamp wil meerdere bezorgopties aanbieden, zodat klanten zelf kunnen bepalen hoe en wanneer zij het product geleverd willen hebben. Later ook bezorging De proef tussen Picnic en wehkamp begint met retouren, maar beide partijen hebben de ambitie om de samenwerking uit te breiden met de bezorging van wehkamp-bestellingen. Maarten Tibosch, COO van wehkamp: “De samenwerking met Picnic geeft de klant de keuze om op één moment bestellingen van verschillende aanbieders in ontvangst te nemen. Dat scheelt ontzettend veel tijd en ruimte. In plaats van met meerdere bezorgwagentjes achter elkaar de straat in te rijden bundelen we dat nu tot een duurzamer en efficiënter geheel.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid