Profkantine komt met ‘PubQuiz’ voor sportkantines


Sportkantines – Marketing en salesbureau Opmerken komt met een pakket “PubQuiz’ dat beheerders van sportkantines  helpt bij de organisatie van een gezellige avond. Het pakket bestaat uit kratten bier, snackvouchers en een compleet quizspel, inclusief medailles voor de winnaars. Het marketing- en salesbureau Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Voor deze kanalen worden concepten en diensten ontwikkeld die de beheerders meer winst en rendement moeten opleveren. Nieuwste initiatief is PubQuiz, een pakket dat bestaat uit: een krat Westmalle Dubbel trappist, een krat Kwaremont, een voucher voor 2 dozen Beckers snacks en een compleet quizspel met vragen en antwoorden en medailles voor de winnaars. Daarnaast is er ook promotiemateriaal beschikbaar om bezoekers te werven. Het hele pakket is voor €125,- te bestellen en geschikt voor 24 personen. Opmerken heeft het pakket in eerste instantie samengesteld voor sportkantines die zijn aangesloten bij Profkantine, maar later kunnen de pakketten ook via andere bestelmogelijkheden worden aangevraagd. Het idee voor PubQuiz is ontstaan omdat veel kantines graag een avondje voor hun vrijwilligers en/of leden willen organiseren, maar opzien tegen de tijd die dat vraagt en ook geen goede invulling hebben. Voor Opmerken is het ook een case die laat zien hoe het bedrijf voor de merkenpartners (in dit geval Westmalle, Kwaremont en GoodLife Foods) relevante waarde kan toevoegen voor de kanalen waarin het actief is. De pakketten worden verstuurd met PostNL. Bron: @FoodClicks Sportkantines – Marketing en salesbureau Opmerken komt met een pakket “PubQuiz’ dat beheerders van sportkantines  helpt bij de organisatie van een gezellige avond. Het pakket bestaat uit kratten bier, snackvouchers en een compleet quizspel, inclusief medailles voor de winnaars. Het marketing- en salesbureau Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Voor deze kanalen worden concepten en diensten ontwikkeld die de beheerders meer winst en rendement moeten opleveren. Nieuwste initiatief is PubQuiz, een pakket dat bestaat uit: een krat Westmalle Dubbel trappist, een krat Kwaremont, een voucher voor 2 dozen Beckers snacks en een compleet quizspel met vragen en antwoorden en medailles voor de winnaars. Daarnaast is er ook promotiemateriaal beschikbaar om bezoekers te werven. Het hele pakket is voor €125,- te bestellen en geschikt voor 24 personen. Opmerken heeft het pakket in eerste instantie samengesteld voor sportkantines die zijn aangesloten bij Profkantine, maar later kunnen de pakketten ook via andere bestelmogelijkheden worden aangevraagd. Het idee voor PubQuiz is ontstaan omdat veel kantines graag een avondje voor hun vrijwilligers en/of leden willen organiseren, maar opzien tegen de tijd die dat vraagt en ook geen goede invulling hebben. Voor Opmerken is het ook een case die laat zien hoe het bedrijf voor de merkenpartners (in dit geval Westmalle, Kwaremont en GoodLife Foods) relevante waarde kan toevoegen voor de kanalen waarin het actief is. De pakketten worden verstuurd met PostNL. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Heropeningscampagne voor sport- en leisurekantines

Kantines – Opmerken, marketing-en salesbureau binnen Out of Home voor sport- en leisurekantines, organiseert voor de bij Profkantine en Quality Time aangesloten kantines een heropeningscampagne. Doelstelling achter de campagne is de kantines een extra steuntje in de rug geven bij de start van het nieuwe seizoen.

Lees bericht



Opmerken houdt eerste ‘Anders nog iets lekkers markt’

Event - Op dinsdag 28 januari 2020 vond de eerste “Anders nog iets lekkers markt” plaats. De bijeenkomst van Opmerken was bestemd voor sportkantines die zijn aangesloten bij Profkantine en de recreatie outlets die zijn aangesloten bij Quality Time. De bijeenkomst werd gehouden in het stadion van FC Utrecht en stond in het teken van het verder bouwen aan de relatie tussen...

Lees bericht

Starbucks gaat ijskoffies breder testen binnen leisure en sports

Leisure – De Pyramide van Austerlitz is als een van de eerste gestart met de verkoop van Starbucks Chilled Classics ijskoffie om te testen welke kansen er zijn binnen leisure en sports. Gedurende drie maanden worden vier smaken vanuit een speciale koeling op verschillende plekken aangeboden. De actie is opgezet samen met sales- en promotiebureau Opmerken. De Pyramide van Austerlitz is...

Lees bericht


Profkantine start promo-acties BE-KIND

Sportkantines – Tennisvereniging PVDV uit Utrecht start als één van de eerste kantines met het ambassadeurschap van het product BE-KIND. De club gaat drie maanden lang bekijken wat de glutenvrije repen toevoegen aan het assortiment en hoe de leden reageren op de verantwoorde variant. Mars Nederland introduceerde enkele weken geleden nieuwe glutenvrije repen, gemaakt van pure en natuurlijke ingrediënten zoals...

Lees bericht

Opmerken breidt team en diensten uit

Persoonlijk - Kim van Bon-van der Ven is per 1 mei jl. als office manager in dienst gekomen van Opmerken. Opmerken runt in het sportkanaal Profkantine met ruim 2.200 aangesloten sportkantines en in het leisure-kanaal Quality Time met ruim 350 aangesloten leisure-outlets. Bij Opmerken gaat Kim van Bon -van der Ven niet alleen het team ondersteunen maar zich ook bezighouden met kennissessies en...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid