Riedel neemt Healthy People over


Overname – Riedel, het bedrijf achter onder meer Appelsientje en CoolBest, neemt voedingsmiddelenbedrijf Healthy People over. De overname is een tweede in rij. Eerder nam Riedel de gekoelde sappen van Hero over. De sappen, zuivelproducten en snacks van Healthy People gaan medio februari over naar Riedel in Ede. Riedel is sinds 2017 eigendom van de Nederlandse investeringsmaatschappij Standard Investment, dat de frisdrankproducent overnam van FrieslandCampina. De merkportfolio van Riedel is inmiddels aardig gegroeid. Naast de merken Appelsientje en CoolBest van voormalig FrieslandCampina heeft Riedel ook de merken Taksi, DubbelFriss, Extran en Dubbeldrank. Met Healthy People krijgt Riedel naast frisdranken ook snacks en het zuivelproduct Kefir in het assortiment. Oprichters van Healthy People zijn Arjanneke Teeuw en Joost de Bruijne. Zij hebben het bedrijf in 2006 opgericht. Groeistrategie Volgens CEO Bas Boswinkel van Riedel betekent de overname van Healthy People een aanzienlijke versterking van de productportfolio. Vooral omdat het bedrijf heeft laten zien in te kunnen spelen op veranderingen in de markt. Zowel de overname van Healthy People als die van Hero passen in de groeistrategie van Riedel. Bron: @FoodClicks Overname – Riedel, het bedrijf achter onder meer Appelsientje en CoolBest, neemt voedingsmiddelenbedrijf Healthy People over. De overname is een tweede in rij. Eerder nam Riedel de gekoelde sappen van Hero over. De sappen, zuivelproducten en snacks van Healthy People gaan medio februari over naar Riedel in Ede. Riedel is sinds 2017 eigendom van de Nederlandse investeringsmaatschappij Standard Investment, dat de frisdrankproducent overnam van FrieslandCampina. De merkportfolio van Riedel is inmiddels aardig gegroeid. Naast de merken Appelsientje en CoolBest van voormalig FrieslandCampina heeft Riedel ook de merken Taksi, DubbelFriss, Extran en Dubbeldrank. Met Healthy People krijgt Riedel naast frisdranken ook snacks en het zuivelproduct Kefir in het assortiment. Oprichters van Healthy People zijn Arjanneke Teeuw en Joost de Bruijne. Zij hebben het bedrijf in 2006 opgericht. Groeistrategie Volgens CEO Bas Boswinkel van Riedel betekent de overname van Healthy People een aanzienlijke versterking van de productportfolio. Vooral omdat het bedrijf heeft laten zien in te kunnen spelen op veranderingen in de markt. Zowel de overname van Healthy People als die van Hero passen in de groeistrategie van Riedel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Redefine Meat verrast bezoekers Sial met spectaculaire show

Vakbeurzen - Een spectaculaire show van het Israëlische bedrijf Redefine Meat, de leverancier van de plantaardige biefstuk van Loetje, samen met honderden andere aanbieders die niet direct met innovaties zijn gekomen, maar wel hun bestaande producten hebben verbeterd. De jaarlijkse Sial in Parijs, de grootste levensmiddelenbeurs ter wereld, pakte ook deze editie weer uit.

Lees bericht


Nieuwe duurzamere verpakking Healthy People

Verpakking - Healthy People kiest voor een nieuw verpakkingsdesign en zet tegelijkertijd een stap richting verdere verduurzaming. De nieuwe huisstijl ontstond nadat onderzoek uitwees dat de oude verpakkingen gezien werd als saai en medicinaal.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid