Roze fritessaus van Smullers krijgt Limited Edition


Fastservice – De roze fritessaus, die cafetariaformule Smullers liet samenstellen bij Oliehoorn, krijgt een Limited Edition. Het succes van de fritessaus, die werd uitgebracht ter gelegenheid van de Amsterdam Pride, is dermate groot dat de sauzen-en olieproducent meer mensen wil laten kennismaken met de gekleurde saus. Tot maandag wordt bij de sauzenproducent geïnventariseerd hoe groot de uiteindelijk batch moet gaan worden. Om zoveel mogelijk klanten te gelegenheid te bieden de roze fritessaus te bestellen is er een limiet gesteld van twee flessen per bestelling. Bestellen kan tot en met zondag 5 augustus en om aan te geven dat het toch vooral gaat om een ludieke actie wordt per besteld pakket  €1 aan het Blauwe Fonds gedoneerd. Een fonds dat zich inzet voor de homo- en emancipatiebeweging in Nederland. Exclusief De roze fritessaus was aanvankelijk exclusief beschikbaar op een aantal Amsterdamse NS-Stations van 28 juli tot en met 5 augustus ter gelegenheid van de Amsterdam Pride. Roger Bloem, marketeer van Smullers zei toen: “Op één van onze drukste dagen van het jaar kleurt de hele hoofdstad roze, dus waarom zouden we niet lekker meedoen?” Met de extra batch komt de saus ook beschikbaar voor particulieren en andere geintersseerden. Ludieke acties Smullers is vaker initiatiefnemer achter ludieke acties. Zo ontwikkelde de formule in het verleden snacks als de kebabsoufflé, de paellaschijf en de WKaassoufflé. Eerder dit jaar introduceerde de cafetariaformule van NS Stations al verschillende smaken milkshakes als de milkshake pistache en salty caramel. Bron: @FoodClicks Fastservice – De roze fritessaus, die cafetariaformule Smullers liet samenstellen bij Oliehoorn, krijgt een Limited Edition. Het succes van de fritessaus, die werd uitgebracht ter gelegenheid van de Amsterdam Pride, is dermate groot dat de sauzen-en olieproducent meer mensen wil laten kennismaken met de gekleurde saus. Tot maandag wordt bij de sauzenproducent geïnventariseerd hoe groot de uiteindelijk batch moet gaan worden. Om zoveel mogelijk klanten te gelegenheid te bieden de roze fritessaus te bestellen is er een limiet gesteld van twee flessen per bestelling. Bestellen kan tot en met zondag 5 augustus en om aan te geven dat het toch vooral gaat om een ludieke actie wordt per besteld pakket  €1 aan het Blauwe Fonds gedoneerd. Een fonds dat zich inzet voor de homo- en emancipatiebeweging in Nederland. Exclusief De roze fritessaus was aanvankelijk exclusief beschikbaar op een aantal Amsterdamse NS-Stations van 28 juli tot en met 5 augustus ter gelegenheid van de Amsterdam Pride. Roger Bloem, marketeer van Smullers zei toen: “Op één van onze drukste dagen van het jaar kleurt de hele hoofdstad roze, dus waarom zouden we niet lekker meedoen?” Met de extra batch komt de saus ook beschikbaar voor particulieren en andere geintersseerden. Ludieke acties Smullers is vaker initiatiefnemer achter ludieke acties. Zo ontwikkelde de formule in het verleden snacks als de kebabsoufflé, de paellaschijf en de WKaassoufflé. Eerder dit jaar introduceerde de cafetariaformule van NS Stations al verschillende smaken milkshakes als de milkshake pistache en salty caramel. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid