Salomon ontwikkelt samen met Sligro nieuw burgerconcept


Groothandel – Salomon FoodWorld en groothandel Sligro hebben een nieuw concept ontwikkeld. Het gaat om vier varianten voordeelverpakkingen van kwaliteitsburgers, die ook per vier zijn verpakt. Hiermee kunnen ze niet alleen pick & mixed worden gekozen door ondernemers voor een aantrekkelijke keuze aan tafel, maar nemen ze ook nog eens weinig opslagruimte in beslag. Omdat de producten diepgevroren zijn en direct bereid kunnen worden op de bakplaat, zorgt het concept ook  nog eens voor 0% derving . Sligro over de introductie: “De visie waarmee Salomon Foodworld de markt benadert is goed uitgedacht, ze hebben oog voor ontwikkelingen in de markt. Hier spelen ze op in met producten die onze klanten helpen hun inkomsten op te bouwen en een kwaliteitsverbetering op de menukaart te realiseren.” Remco Kerssens, Head of Market International van Salomon Foodworld: “Met deze nieuwe range voordeelverpakkingen bedienen we een markt van kleinere restaurants en horecaconcepten. Deze hebben vaak een kleine opslagcapaciteit waar grootverpakkingen geen optie zijn.” Premiumproducten Salomon biedt op deze manier ondernemers een premiumproduct aan van constante kwaliteit. Eveneens zijn het producten die inspelen op de trend van ambachtelijkheid en zelfgemaakt. Doordat de burgers, uitgezonderd de Beef burger Puck, zonder ontdooien op de bakplaat zijn te bereiden, is derving zoals gezegd niet aan de orde, maar verbetert het rendement van de ondernemer wel. Vier varianten De vier varianten waarmee Salomon komt zijn: Sunnie Veggie Burger, een plantaardige burger met zongerijpte groente, zonder dierlijke; de Homestyle Angus Burger met de look van huisgemaakt; de pittig gekruide Crunchy Chik’n Burger gemaakt van malse stukjes kipfilet en de Beef Burger Puck, die naar wens gevormd kan worden. Bron: @FoodClicks Groothandel – Salomon FoodWorld en groothandel Sligro hebben een nieuw concept ontwikkeld. Het gaat om vier varianten voordeelverpakkingen van kwaliteitsburgers, die ook per vier zijn verpakt. Hiermee kunnen ze niet alleen pick & mixed worden gekozen door ondernemers voor een aantrekkelijke keuze aan tafel, maar nemen ze ook nog eens weinig opslagruimte in beslag. Omdat de producten diepgevroren zijn en direct bereid kunnen worden op de bakplaat, zorgt het concept ook  nog eens voor 0% derving . Sligro over de introductie: “De visie waarmee Salomon Foodworld de markt benadert is goed uitgedacht, ze hebben oog voor ontwikkelingen in de markt. Hier spelen ze op in met producten die onze klanten helpen hun inkomsten op te bouwen en een kwaliteitsverbetering op de menukaart te realiseren.” Remco Kerssens, Head of Market International van Salomon Foodworld: “Met deze nieuwe range voordeelverpakkingen bedienen we een markt van kleinere restaurants en horecaconcepten. Deze hebben vaak een kleine opslagcapaciteit waar grootverpakkingen geen optie zijn.” Premiumproducten Salomon biedt op deze manier ondernemers een premiumproduct aan van constante kwaliteit. Eveneens zijn het producten die inspelen op de trend van ambachtelijkheid en zelfgemaakt. Doordat de burgers, uitgezonderd de Beef burger Puck, zonder ontdooien op de bakplaat zijn te bereiden, is derving zoals gezegd niet aan de orde, maar verbetert het rendement van de ondernemer wel. Vier varianten De vier varianten waarmee Salomon komt zijn: Sunnie Veggie Burger, een plantaardige burger met zongerijpte groente, zonder dierlijke; de Homestyle Angus Burger met de look van huisgemaakt; de pittig gekruide Crunchy Chik’n Burger gemaakt van malse stukjes kipfilet en de Beef Burger Puck, die naar wens gevormd kan worden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Groothandel Sligro ontvangt keurmerk PSO ‘Trede 2’

Groothandel – Groothandel Sligro in Veghel heeft Trede 2 verdiend van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). PSO is een wetenschappelijk onderbouwd kwaliteitskeurmerk van TNO en een instrument dat inzicht geeft in de mate waarin organisaties is ingericht op sociaal ondernemen. Uit de erkenning blijkt dat Sligro meer dan gemiddeld gericht is op sociaal ondernemen en op de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op...

Lees bericht




Cafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024

Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...

Lees bericht


Sligro stopt met verkoop tabak per 1 juli 2024

Tabak - Groothandel Sligro stopt met de verkoop van tabak en rookwaren per 1 juli 2024. In de bezorgservicetak van het bedrijf is sprake van nog twee lopende contracten, die ook na 1 juli 2024, worden gerespecteerd, zo laat de groothandel uit Veghel bij de presentatie van de jaarcijfers weten.

Lees bericht

Sligro Food Group ziet marktaandeel groeien in turbulent jaar

Groothandel - De Sligro Food Group wist in een turbulent jaar zowel in Nederland als in België het marktaandeel te vergroten. Dat bleek bij de presentatie van de jaarcijfers van de foodservicegroothandel. “De operationele prestaties verbeterden waardoor de ebitda met € 11 miljoen toenam tot € 137 miljoen. De nettowinst over het boekjaar werd gedrukt door incidentele lasten en bedroeg over 2023 € 6 miljoen,” aldus CEO...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid