Sligro en KNVB verlengen de samenwerking


Samenwerking - Sligro en KNVB verlengen hun partnershipcontract tot 31 december 2022. Dat hebben beide partijen bekend gemaakt. Sligro en de KNVB werken al sinds 2015 samen. De twee partners delen de ambitie om binnen amateurvoetbal de leefstijl te verbeteren. Dat gebeurt onder meer door het aanbod in de kantines gezonder te maken. Dit programma ‘Lekker Bezig’ heeft er inmiddels al toe geleid dat zo’n 670 verenigingen stappen hebben gezet om gezonde en verantwoorde alternatieven toe te voegen aan het bestaande assortiment. De samenwerking van Sligro en de KNVB strekt zich ook uit naar het programma ‘FC VERS’. Hierbij staat niet alleen het verantwoorde assortiment centraal, maar is er ook aandacht voor roken, alcohol en de uitstraling en gastvrijheid van de kantine als thuishonk van de club. De KNVB doet dit samen met een netwerk van partners. Commercieel directeur Jean Paul Decossaux van de KNVB is blij met de verlening van de samenwerking met Sligro : “Sligro heeft een aantal jaren geleden lef getoond door in dit onbekende domein te stappen. Mede door Sligro is de gezonde kantine een steeds meer geaccepteerd fenomeen en sluiten meerdere partijen aan om nog meer voetbalkantines gezond te krijgen.” Directeur Foodservice Nederland Dries Bögels over die eerste stap: “In 2015 waren we gezamenlijke pioniers met de verantwoorde kantine. Mooi om te zien wat we in vier jaar bereikt hebben. Nu is het dé tijd om door te pakken, zodat alle sportkantines verantwoorde alternatieven op de kaart hebben.” Bron: @FoodClicks Samenwerking - Sligro en KNVB verlengen hun partnershipcontract tot 31 december 2022. Dat hebben beide partijen bekend gemaakt. Sligro en de KNVB werken al sinds 2015 samen. De twee partners delen de ambitie om binnen amateurvoetbal de leefstijl te verbeteren. Dat gebeurt onder meer door het aanbod in de kantines gezonder te maken. Dit programma ‘Lekker Bezig’ heeft er inmiddels al toe geleid dat zo’n 670 verenigingen stappen hebben gezet om gezonde en verantwoorde alternatieven toe te voegen aan het bestaande assortiment. De samenwerking van Sligro en de KNVB strekt zich ook uit naar het programma ‘FC VERS’. Hierbij staat niet alleen het verantwoorde assortiment centraal, maar is er ook aandacht voor roken, alcohol en de uitstraling en gastvrijheid van de kantine als thuishonk van de club. De KNVB doet dit samen met een netwerk van partners. Commercieel directeur Jean Paul Decossaux van de KNVB is blij met de verlening van de samenwerking met Sligro : “Sligro heeft een aantal jaren geleden lef getoond door in dit onbekende domein te stappen. Mede door Sligro is de gezonde kantine een steeds meer geaccepteerd fenomeen en sluiten meerdere partijen aan om nog meer voetbalkantines gezond te krijgen.” Directeur Foodservice Nederland Dries Bögels over die eerste stap: “In 2015 waren we gezamenlijke pioniers met de verantwoorde kantine. Mooi om te zien wat we in vier jaar bereikt hebben. Nu is het dé tijd om door te pakken, zodat alle sportkantines verantwoorde alternatieven op de kaart hebben.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Groothandel Sligro ontvangt keurmerk PSO ‘Trede 2’

Groothandel – Groothandel Sligro in Veghel heeft Trede 2 verdiend van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). PSO is een wetenschappelijk onderbouwd kwaliteitskeurmerk van TNO en een instrument dat inzicht geeft in de mate waarin organisaties is ingericht op sociaal ondernemen. Uit de erkenning blijkt dat Sligro meer dan gemiddeld gericht is op sociaal ondernemen en op de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op...

Lees bericht




Sligro stopt met verkoop tabak per 1 juli 2024

Tabak - Groothandel Sligro stopt met de verkoop van tabak en rookwaren per 1 juli 2024. In de bezorgservicetak van het bedrijf is sprake van nog twee lopende contracten, die ook na 1 juli 2024, worden gerespecteerd, zo laat de groothandel uit Veghel bij de presentatie van de jaarcijfers weten.

Lees bericht


Sligro Food Group ziet marktaandeel groeien in turbulent jaar

Groothandel - De Sligro Food Group wist in een turbulent jaar zowel in Nederland als in België het marktaandeel te vergroten. Dat bleek bij de presentatie van de jaarcijfers van de foodservicegroothandel. “De operationele prestaties verbeterden waardoor de ebitda met € 11 miljoen toenam tot € 137 miljoen. De nettowinst over het boekjaar werd gedrukt door incidentele lasten en bedroeg over 2023 € 6 miljoen,” aldus CEO...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid