Sligro realiseert omzet van €2.969 miljoen in 2017


Groothandel - De omzet van Sligro Food Group over 2017 beliep € 2.969 miljoen, een toename van 5,6% ten opzichte van de omzet ad € 2.813 miljoen in 2016. Dat heeft de groothandel vandaag naar buiten gebracht. In foodservice was de omzettoename nog groter met  7,8% , mede dankzij een goed laatste kwartaal met een plus van 10,4%. In de foodservicecijfers is het voorlopige netto omzet effect in december vanuit de samenwerkingsovereenkomst met Heineken en de overname van de groothandelsactiviteiten van van de brouwerij van €15 miljoen meegenomen. Autonoom was de omzet van Sligro Food Group 2,1% (Q4: 2,0%). Bron: Sligro Food Group Groothandel - De omzet van Sligro Food Group over 2017 beliep € 2.969 miljoen, een toename van 5,6% ten opzichte van de omzet ad € 2.813 miljoen in 2016. Dat heeft de groothandel vandaag naar buiten gebracht. In foodservice was de omzettoename nog groter met  7,8% , mede dankzij een goed laatste kwartaal met een plus van 10,4%. In de foodservicecijfers is het voorlopige netto omzet effect in december vanuit de samenwerkingsovereenkomst met Heineken en de overname van de groothandelsactiviteiten van van de brouwerij van €15 miljoen meegenomen. Autonoom was de omzet van Sligro Food Group 2,1% (Q4: 2,0%). Bron: Sligro Food Group

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Groothandel Sligro ontvangt keurmerk PSO ‘Trede 2’

Groothandel – Groothandel Sligro in Veghel heeft Trede 2 verdiend van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). PSO is een wetenschappelijk onderbouwd kwaliteitskeurmerk van TNO en een instrument dat inzicht geeft in de mate waarin organisaties is ingericht op sociaal ondernemen. Uit de erkenning blijkt dat Sligro meer dan gemiddeld gericht is op sociaal ondernemen en op de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op...

Lees bericht



Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar

Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.

Lees bericht



ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid