Smullers Amsterdam CS voor één dag volledig vegetarisch
Formulenieuws – De vestiging van Smullers op Amsterdam Centraal kleurt vandaag groen en richt de automatiek volledig in met vegetarische producten. De snackbarketen op de NS-stations viert op deze manier dat de formule een jaar geleden de vegetarische burger van De Vegetarische Slager heeft opgenomen in het assortiment. De gehele automatiek van de Smullerslocatie is daarom gevuld met de groene verpakking van de vegetarische burgers, bamischijven en kaassoufflés. Roger Bloem, marketeer bij Smullers: “De vegetarische burger is sinds z’n lancering vorig jaar een groot succes. Met deze ludieke actie kunnen we nog meer reizigers kennis laten maken met dit product”. Jaap Korteweg, oprichter van De Vegetarische Slager: “Het is exact negen jaar geleden dat we onze eerste winkel openden in Den Haag. Sindsdien hebben miljoenen vleesliefhebbers hun tanden gezet in het nieuwe vlees; vleesch zonder dieren.” Dankzij de samenwerking met De Vegetarische Slager is de snackbarketen populairder dan ooit bij de vegetarische eters. Eerder voegde de formule vegan mayonaise toe aan het assortiment en maakte het de bamischijven vleesloos. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – De vestiging van Smullers op Amsterdam Centraal kleurt vandaag groen en richt de automatiek volledig in met vegetarische producten. De snackbarketen op de NS-stations viert op deze manier dat de formule een jaar geleden de vegetarische burger van De Vegetarische Slager heeft opgenomen in het assortiment. De gehele automatiek van de Smullerslocatie is daarom gevuld met de groene verpakking van de vegetarische burgers, bamischijven en kaassoufflés. Roger Bloem, marketeer bij Smullers: “De vegetarische burger is sinds z’n lancering vorig jaar een groot succes. Met deze ludieke actie kunnen we nog meer reizigers kennis laten maken met dit product”. Jaap Korteweg, oprichter van De Vegetarische Slager: “Het is exact negen jaar geleden dat we onze eerste winkel openden in Den Haag. Sindsdien hebben miljoenen vleesliefhebbers hun tanden gezet in het nieuwe vlees; vleesch zonder dieren.” Dankzij de samenwerking met De Vegetarische Slager is de snackbarketen populairder dan ooit bij de vegetarische eters. Eerder voegde de formule vegan mayonaise toe aan het assortiment en maakte het de bamischijven vleesloos. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
FEBO brengt met Only Friends een ode aan oranje
Actie - FEBO en Only Friends brengen dit jaar samen een ode aan oranje. Om dit oranje jaar te vieren, lanceren de bedrijven net voor Koningsdag een uniek oranje shirt. Het shirt, geïnspireerd door het Nederlands elftal uit de jaren 70, is een eerbetoon aan alle kampioenen, van sporters tot medewerkers.
Lees berichtDe Vegetarische Slager introduceert de Cordon Blij
Introductie – Ter gelegenheid van de Nationale Week Zonder Vlees en Zuivel introduceert De Vegetarische Slager een vegan variant op de cordon bleu. De Cordon Blij biedt de bekende gelaagdheid van een knapperige buitenkant en een romige kern van vegan ham en plantaardige kaas.
Lees berichtEazie en Vegetarische Slager openen foodbar op Utrecht CS
Actie - De Vegetarische Slager en Asian Good foodbar Eazie openen gezamenlijk een tijdelijke Foodbar op Utrecht Centraal Station. Het doel is om de gasten van de locatie te inspireren om vaker te genieten van flexitarisch, vegetarisch of vegan eten. Als motto is daarom gekozen voor ‘Proef jij het verschil?’
Lees berichtUnilever profiteert vooral van prijsverhogingen
Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.
Lees berichtSmaak van eten centraal bij Food Inspiration Days Outdoor
Evenement - Op dinsdag 20 en woensdag 21 juni vinden de Food Inspiration Days Outdoor ‘23 plaats. Onversterkt eten staat in de spotlights tijdens deze twee dagen rondom het thema ‘back to the flavor’. Het evenement wordt gehouden op Boerderij Engelenhove in Ede.
Lees berichtKlimaat positief eetconcept Natoo opent op Rotterdam CS
Formulenieuws – Formuleorganisatie Lagardère Travel Retail opent op een drietal NS-stations een nieuw klimaat positief foodconcept genaamd Natoo. Dit internationale foodconcept gericht op gezonde voeding opent eerst op Rotterdam CS en daarna op Den Haag CS en Leiden CS. Natoo wordt bestempeld als klimaat positieve fast-casual eetgelegenheid.
Lees bericht