Snickers zet voetballer Pelé in in online en offline campagne


Chocolade - Mars Nederland zet voetballer Pelé in in een grootschalige online en offline activatiecampagne rond het merk Snickers. Snickers is het eerste merk van Mars dat een uitgebreide mix van online en offline activatie inzet. De campagne bestaat onder meer uit en #playlikepele instagram feedt, video’s op YouTube en Facebook en meerdere winacties. Daarnaast sponsort Snickers de Nederlandse Straatvoetbal dagen, is er door street-art artiest Nash op Strijp S in Eindhoven een echte ‘mural’, een kunstwerk op een muur, gemaakt en maakt de consument kans op een training ‘How to play like Pelé’ met Pelé in Barcelona. “Een prachtig merk als Snickers verdient een bijzondere marketing campagne”, zegt brand manager Marlie Joosten. “Deze combinatie tussen online en offline is precies hoe wij dit merk willen neerzetten.” Bron: @FoodClicks Chocolade - Mars Nederland zet voetballer Pelé in in een grootschalige online en offline activatiecampagne rond het merk Snickers. Snickers is het eerste merk van Mars dat een uitgebreide mix van online en offline activatie inzet. De campagne bestaat onder meer uit en #playlikepele instagram feedt, video’s op YouTube en Facebook en meerdere winacties. Daarnaast sponsort Snickers de Nederlandse Straatvoetbal dagen, is er door street-art artiest Nash op Strijp S in Eindhoven een echte ‘mural’, een kunstwerk op een muur, gemaakt en maakt de consument kans op een training ‘How to play like Pelé’ met Pelé in Barcelona. “Een prachtig merk als Snickers verdient een bijzondere marketing campagne”, zegt brand manager Marlie Joosten. “Deze combinatie tussen online en offline is precies hoe wij dit merk willen neerzetten.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Profkantine start promo-acties BE-KIND

Sportkantines – Tennisvereniging PVDV uit Utrecht start als één van de eerste kantines met het ambassadeurschap van het product BE-KIND. De club gaat drie maanden lang bekijken wat de glutenvrije repen toevoegen aan het assortiment en hoe de leden reageren op de verantwoorde variant. Mars Nederland introduceerde enkele weken geleden nieuwe glutenvrije repen, gemaakt van pure en natuurlijke ingrediënten zoals...

Lees bericht


Mars introduceert viertal BE-KIND-repen

Introductie – Mars Nederland introduceert volgende week een viertal glutenvrije repen, gemaakt van pure en natuurlijke ingrediënten zoals hele noten. De repen, die onder de naam BE-KIND verschijnen, zijn in eerste instantie verkrijgbaar bij diverse on the go locaties, tankstations en in kantines op het werk. De repen verschijnen in de varianten Dark Chocolate Nuts & Sea Salt, de Peanut Butter...

Lees bericht

Vooralsnog geen uitbreiding ‘M&M’s zelftap’ bij BP

Petrol - Bijna een jaar staat de M&M’s Colorworks er nu bij BP-station Honswijck aan snelweg A1 bij Muiden. Klanten kunnen via dit pick & mix-concept zelf hun favoriete M&M’s zelf tappen in de gewenste hoeveelheid uit in totaal twaalf bulksilo’s. Maar navolging binnen BP of andere tankstations krijgt de M&M’s zelftap vooralsnog niet,...

Lees bericht

Zelf twaalf verschillende kleuren M&M’s tappen in BP tankstation Honswijck

Tankshops - Mars Nederland heeft in samenwerking met BP het eerste M&M’s Colorworks-display langs de snelweg geplaatst. Bij het nieuwe BP tankstation Honswijck aan snelweg A1 bij Muiden kunnen klanten voortaan via dit pick & mix-concept zelf hun favoriete M&M’s tappen in de gewenste hoeveelheid uit in totaal twaalf bulksilo’s. Het M&M’s Colorworks concept...

Lees bericht


Mars klaart ombouwklus snoepautomaten op ‘gezonde scholen’

Vending - Mars Nederland komt haar afspraken uit het Akkoord Gezonde Voeding op scholen na en heeft het afgesproken aantal vendingmachines op middelbare scholen, die aangesloten zijn bij Jongeren op Gezond Gewicht (JOGG) omgebouwd zodat deze minimaal voldoen aan het niveau ‘zilver’.  Dat heeft de chocoladeproducent laten weten aan de pleitbezorger voor verantwoorde voeding aan jongeren. Het Voedingscentrum houdt jaarlijks...

Lees bericht

202 automaten Mars halen doelstelling JOGG 2016 niet

Schoolcatering – Mars Nederland wordt in het jaarverslag van Jongeren op Gezond Gewicht (JOGG) bekritiseerd over het feit dat 600 automaten van de chocoladefabrikant op scholen niet voldoen aan het zilver-niveau. Volgens Mars zelf gaat het ‘slechts’ om 202 automaten die niet voldoen aan de presentatienormen voor zilver, deels omdat deze zijn uitgerust met een verkeerd koelelement. Voor het einde van het eerste...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid