Spar university en Arla Foods testen gamification in app


Formulenieuws - Studenten kunnen twee weken lang in de Spar university-app de Starbucks summer game spelen. Spar university en Arla Foods testen dit spel om inzichten te verkrijgen van de effecten van gamification onder de doelgroep. Fun en interactieve content zouden in theorie de koopbereidheid verhogen. Reden voor partijen dit te testen. De Spar university app staat bij studenten bekend als een app voor aanbiedingen. Met regelmaat worden hier aanbiedingen gedaan die passen bij het eet- of gebruiksmoment. De app is ruim 50.000 keer gedownload, waarvan een kwart actief gebruiker is. Arla Foods en SPAR university willen nu kijken of studenten die de Starbucks summer game spelen eerder bereid zijn om een kortingscode te verzilveren. Spar university verwacht ook een aanzienlijke stijging zal zijn van het aantal actieve gebruikers. Eerder testte Arla Foods met interactieve schermen bij verschillende tankstations. Korting Bij het spel gaat het om binnen 15 seconden zoveel mogelijk vallende opblaasfiguren aan te tikken. Voor elk figuur ontvangt de spelen punten. De totaal score toont hoeveel korting je krijgt op een Starbucks ice coffee. Wie een high score neerzet wint er een opblaasbare Starbucks cup holder bij. Ook via social media is er een winactie. Hier maken studenten kans op een opblaas flamingo. Bron: Spar University Formulenieuws - Studenten kunnen twee weken lang in de Spar university-app de Starbucks summer game spelen. Spar university en Arla Foods testen dit spel om inzichten te verkrijgen van de effecten van gamification onder de doelgroep. Fun en interactieve content zouden in theorie de koopbereidheid verhogen. Reden voor partijen dit te testen. De Spar university app staat bij studenten bekend als een app voor aanbiedingen. Met regelmaat worden hier aanbiedingen gedaan die passen bij het eet- of gebruiksmoment. De app is ruim 50.000 keer gedownload, waarvan een kwart actief gebruiker is. Arla Foods en SPAR university willen nu kijken of studenten die de Starbucks summer game spelen eerder bereid zijn om een kortingscode te verzilveren. Spar university verwacht ook een aanzienlijke stijging zal zijn van het aantal actieve gebruikers. Eerder testte Arla Foods met interactieve schermen bij verschillende tankstations. Korting Bij het spel gaat het om binnen 15 seconden zoveel mogelijk vallende opblaasfiguren aan te tikken. Voor elk figuur ontvangt de spelen punten. De totaal score toont hoeveel korting je krijgt op een Starbucks ice coffee. Wie een high score neerzet wint er een opblaasbare Starbucks cup holder bij. Ook via social media is er een winactie. Hier maken studenten kans op een opblaas flamingo. Bron: Spar University

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Met Compass verdwijnen ook de AH to go’s bij hogeschool Saxion

Schoolcatering –Compass Group  wordt per 1 januari volgend jaar de nieuwe cateraar van hogeschool Saxion op de locaties Enschede, Deventer en Apeldoorn. Hierdoor sluiten ook de twee aanwezige AH to go’s op de locaties Enschede en Deventer, die door de vorige cateraar Appèl werden geëxploiteerd. De locaties worden nu omgebouwd naar SPAR University.

Lees bericht


Spar University plaatst 5 The Taste by Spar-vendingmachines

Formulenieuws – Ondernemer Martijn ten Berge, Chief Growth Officer van SPAR Together Better en ontwikkelaar van de formule Spar University, heeft onlangs vijf ‘slimme koelkasten’  geplaatst van The Taste by Spar. Eerder plaatste de Spar-organisatie ook al zo’n vendingmachine op Rotterdam Centraal Station.

Lees bericht






© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid