Spar university en Arla Foods testen gamification in app
Formulenieuws - Studenten kunnen twee weken lang in de Spar university-app de Starbucks summer game spelen. Spar university en Arla Foods testen dit spel om inzichten te verkrijgen van de effecten van gamification onder de doelgroep. Fun en interactieve content zouden in theorie de koopbereidheid verhogen. Reden voor partijen dit te testen. De Spar university app staat bij studenten bekend als een app voor aanbiedingen. Met regelmaat worden hier aanbiedingen gedaan die passen bij het eet- of gebruiksmoment. De app is ruim 50.000 keer gedownload, waarvan een kwart actief gebruiker is. Arla Foods en SPAR university willen nu kijken of studenten die de Starbucks summer game spelen eerder bereid zijn om een kortingscode te verzilveren. Spar university verwacht ook een aanzienlijke stijging zal zijn van het aantal actieve gebruikers. Eerder testte Arla Foods met interactieve schermen bij verschillende tankstations. Korting Bij het spel gaat het om binnen 15 seconden zoveel mogelijk vallende opblaasfiguren aan te tikken. Voor elk figuur ontvangt de spelen punten. De totaal score toont hoeveel korting je krijgt op een Starbucks ice coffee. Wie een high score neerzet wint er een opblaasbare Starbucks cup holder bij. Ook via social media is er een winactie. Hier maken studenten kans op een opblaas flamingo. Bron: Spar University Formulenieuws - Studenten kunnen twee weken lang in de Spar university-app de Starbucks summer game spelen. Spar university en Arla Foods testen dit spel om inzichten te verkrijgen van de effecten van gamification onder de doelgroep. Fun en interactieve content zouden in theorie de koopbereidheid verhogen. Reden voor partijen dit te testen. De Spar university app staat bij studenten bekend als een app voor aanbiedingen. Met regelmaat worden hier aanbiedingen gedaan die passen bij het eet- of gebruiksmoment. De app is ruim 50.000 keer gedownload, waarvan een kwart actief gebruiker is. Arla Foods en SPAR university willen nu kijken of studenten die de Starbucks summer game spelen eerder bereid zijn om een kortingscode te verzilveren. Spar university verwacht ook een aanzienlijke stijging zal zijn van het aantal actieve gebruikers. Eerder testte Arla Foods met interactieve schermen bij verschillende tankstations. Korting Bij het spel gaat het om binnen 15 seconden zoveel mogelijk vallende opblaasfiguren aan te tikken. Voor elk figuur ontvangt de spelen punten. De totaal score toont hoeveel korting je krijgt op een Starbucks ice coffee. Wie een high score neerzet wint er een opblaasbare Starbucks cup holder bij. Ook via social media is er een winactie. Hier maken studenten kans op een opblaas flamingo. Bron: Spar University
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
SPAR university start samenwerking EasyToys
Formulenieuws - Sekstoys zijn voortaan verkrijgbaar bij universiteiten en hogescholen. Een samenwerking tussen SPAR university en EasyToys maakt dat mogelijk. Doel is het taboe, dat heerst op seksspeeltjes, te verbreken.
Lees berichtMet Compass verdwijnen ook de AH to go’s bij hogeschool Saxion
Schoolcatering –Compass Group wordt per 1 januari volgend jaar de nieuwe cateraar van hogeschool Saxion op de locaties Enschede, Deventer en Apeldoorn. Hierdoor sluiten ook de twee aanwezige AH to go’s op de locaties Enschede en Deventer, die door de vorige cateraar Appèl werden geëxploiteerd. De locaties worden nu omgebouwd naar SPAR University.
Lees berichtStudentenformule SPAR university bestaat 10 jaar
Formulenieuws - SPAR university, het studentenformat van SPAR, bestaat 10 jaar. De eerste winkel opende in 2013 op de Vrije Universiteit te Amsterdam. Een winkelformule specifiek gericht op studenten is uniek.
Lees berichtSpar University plaatst 5 The Taste by Spar-vendingmachines
Formulenieuws – Ondernemer Martijn ten Berge, Chief Growth Officer van SPAR Together Better en ontwikkelaar van de formule Spar University, heeft onlangs vijf ‘slimme koelkasten’ geplaatst van The Taste by Spar. Eerder plaatste de Spar-organisatie ook al zo’n vendingmachine op Rotterdam Centraal Station.
Lees berichtArla Foods gaat partnership aan met Pura Go onbemande mini-markets
Samenwerking – Starbucks Chilled coffee is vanaf oktober verkrijgbaar bij de onbemande mini-markets van PURA GO. Beide bedrijven zijn daarvoor een samenwerking aan gegaan.
Lees berichtMeerderheid SPAR university-aandelen naar twee SPAR-ondernemers
Formulenieuws - Erwin Binneveld en Mirjam Bestebreurtje dragen de meerderheid van hun aandelen in SPAR university over aan de SPAR city ondernemers Martijn te Berge en Ilona Bloch. SPAR holding blijft een actieve rol spelen en zal de nieuwe organisatie ondersteunen. Dat is vandaag bekend gemaakt.
Lees bericht