SurpriSeat.nl nu ook in Amsterdam


Verrassingsmenu - Met SurpriSeat.nl eet je een verrassingsmenu bij een restaurant dat op basis van een persoonlijk profiel wordt gematcht. Geïnteresseerden krijgen weliswaar een tease-smsje, om de locatie te raden, maar een raadspel is het niet. Twee uur voorafgaand aan het diner komt het definitieve adres van de locatie. SurpriSeat.nl is vanaf nu ook beschikbaar in Amsterdam. Deze speciale reserveringsdienst komt vanuit Rotterdam en is opgezet door Cindy Groenestein (28). Haar passie voor restaurantbeleving is de hoofdreden geweest om SurpriSeat op te richten. “Zien dat medewerkers in hun element zijn als gastheer of gastvrouw en gasten een compleet nieuwe horeca ervaring aanbieden, daar kan ik écht van genieten”, laat zij weten. Voorpret Nadat de consument een profiel heeft aangemaakt op de website, begint een beetje de voorpret. Het dinergezelschap kan zich dan verheugen op het moment dat de eerste e-mail binnenkomt. Die mail bevat een tease-smsje, waarna er eventueel geraden kan worden waar het diner plaatsvindt. Twee uur voorafgaand aan de reserveringstijd wordt duidelijk wat het adres is van het restaurant van die avond. Daar staat ook het verrassingsmenu klaar. Eventuele voorkeuren en allergieën zijn door het persoonlijk profiel al aan het restaurant doorgegeven. In Rotterdam sloeg het concept vrijwel direct aan. Het is nu kijken of dat in de hoofdstad ook het geval is. Bron: @FoodClicks Verrassingsmenu - Met SurpriSeat.nl eet je een verrassingsmenu bij een restaurant dat op basis van een persoonlijk profiel wordt gematcht. Geïnteresseerden krijgen weliswaar een tease-smsje, om de locatie te raden, maar een raadspel is het niet. Twee uur voorafgaand aan het diner komt het definitieve adres van de locatie. SurpriSeat.nl is vanaf nu ook beschikbaar in Amsterdam. Deze speciale reserveringsdienst komt vanuit Rotterdam en is opgezet door Cindy Groenestein (28). Haar passie voor restaurantbeleving is de hoofdreden geweest om SurpriSeat op te richten. “Zien dat medewerkers in hun element zijn als gastheer of gastvrouw en gasten een compleet nieuwe horeca ervaring aanbieden, daar kan ik écht van genieten”, laat zij weten. Voorpret Nadat de consument een profiel heeft aangemaakt op de website, begint een beetje de voorpret. Het dinergezelschap kan zich dan verheugen op het moment dat de eerste e-mail binnenkomt. Die mail bevat een tease-smsje, waarna er eventueel geraden kan worden waar het diner plaatsvindt. Twee uur voorafgaand aan de reserveringstijd wordt duidelijk wat het adres is van het restaurant van die avond. Daar staat ook het verrassingsmenu klaar. Eventuele voorkeuren en allergieën zijn door het persoonlijk profiel al aan het restaurant doorgegeven. In Rotterdam sloeg het concept vrijwel direct aan. Het is nu kijken of dat in de hoofdstad ook het geval is. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid