´t Wapen van Maeslant beste horecagelegenheid van Nederland


Prijzen – t Wapen van Maeslant is de beste horecagelegenheid van Nederland. Althans, dat vindt Heineken Nederland. De horecazaak is meerdere keren beoordeeld door mystery guests en heeft het beste gastheerschap, de beste service en de beste bierbehandeling. “Het is fantastisch dat we hebben gewonnen. We doen al vanaf het begin mee aan het Goed Getapt programma, om zo onze gasten tevreden te stellen en meer kwaliteit te leveren. Het winnen van het Gouden Fust is echt een blijk van waardering. En daar doen we het samen met ons team uiteindelijk allemaal voor”, aldus eigenaar Stanley Knop van ´t Wapen van Maeslant. De verkiezing van de Gouden, Zilveren en Bronzen Fust maakt deel uit van het Goed Getapt programma van Heineken Nederland. Jaarlijks doen hieraan ruim 2.000 horecaondernemers mee, die Heineken, Brand of Amstel op de tap hebben. Het Goed Getapt programma heeft tot doel om bewustwording van kwaliteit en kwaliteitsbeleving in de horeca te verhogen met de focus op tapbier. De Gouden, Zilveren en Bronzen Fust worden toegekend op basis van ervaringen en rapportages van mystery guests die alle deelnemende horecazaken minstens vier keer bezoeken. Ondernemers worden beoordeeld op goed gastheerschap, service en bierbehandeling. Bron: @FoodClicks  

Prijzen – t Wapen van Maeslant is de beste horecagelegenheid van Nederland. Althans, dat vindt Heineken Nederland. De horecazaak is meerdere keren beoordeeld door mystery guests en heeft het beste gastheerschap, de beste service en de beste bierbehandeling. “Het is fantastisch dat we hebben gewonnen. We doen al vanaf het begin mee aan het Goed Getapt programma, om zo onze gasten tevreden te stellen en meer kwaliteit te leveren. Het winnen van het Gouden Fust is echt een blijk van waardering. En daar doen we het samen met ons team uiteindelijk allemaal voor”, aldus eigenaar Stanley Knop van ´t Wapen van Maeslant. De verkiezing van de Gouden, Zilveren en Bronzen Fust maakt deel uit van het Goed Getapt programma van Heineken Nederland. Jaarlijks doen hieraan ruim 2.000 horecaondernemers mee, die Heineken, Brand of Amstel op de tap hebben. Het Goed Getapt programma heeft tot doel om bewustwording van kwaliteit en kwaliteitsbeleving in de horeca te verhogen met de focus op tapbier. De Gouden, Zilveren en Bronzen Fust worden toegekend op basis van ervaringen en rapportages van mystery guests die alle deelnemende horecazaken minstens vier keer bezoeken. Ondernemers worden beoordeeld op goed gastheerschap, service en bierbehandeling. Bron: @FoodClicks  

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid