Takeaway.com start nieuwe zakelijke dienst
Bezorgservice – Takeaway.com, de moederorganisatie van Thuisbezorgd.nl, start een nieuwe zakelijke dienst: Takeaway Pay. Met deze dienst kunnen bedrijven bedragen en budgetten toekennen aan individuen of afdelingen voor het bestellen van eten bij de bezorgdienst, waarvoor het bedrijf één factuur krijgt. De service wordt internationaal geïntroduceerd in alle landen waar Takeaway.com actief is. Topman Jitse Groen verwacht veel van de nieuwe service. Vooral omdat het naar zijn mening groei gaat betekenen in het aantal zakelijke bestellingen. “We verwachten dat deze nieuwe service de bestelfrequentie van onze bijna 17 miljoen klanten zal verhogen, omdat het aanmoedigt voor een meer dagelijks gebruik van ons platform”, aldus de CEO van Takeaway.com in een reactie. Uit ervaringen bij het eerder overgenomen zakelijke platform 10bis blijkt namelijk dat gebruikers in een zakelijke omgeving gemiddeld 85 keer per jaar bestellingen doen bij Takeaway.com, tegen gemiddeld 12 bestellingen bij consumenten in een thuisomgeving. Keuze Met de service Takeaway Pay zijn door bedrijven budgetten toe te wijzen aan individuele werknemers of groepen. Deze budgetten zijn af te bakenen door werkdagen of bijvoorbeeld een tijdslot in te voeren. Al deze individuele bestellingen van werknemers komen uiteindelijk op één factuur voor het bedrijf terecht. Bedrijven hoeven op die manier geen kantine in te richten voor eten of speciale voorzieningen te treffen bij overwerk, omdat er individueel besteld kan worden. Werknemers hebben het voordeel dat zij kunnen kiezen en datgene kunnen bestellen waar zij zin in hebben. Bron: @FoodClicks Bezorgservice – Takeaway.com, de moederorganisatie van Thuisbezorgd.nl, start een nieuwe zakelijke dienst: Takeaway Pay. Met deze dienst kunnen bedrijven bedragen en budgetten toekennen aan individuen of afdelingen voor het bestellen van eten bij de bezorgdienst, waarvoor het bedrijf één factuur krijgt. De service wordt internationaal geïntroduceerd in alle landen waar Takeaway.com actief is. Topman Jitse Groen verwacht veel van de nieuwe service. Vooral omdat het naar zijn mening groei gaat betekenen in het aantal zakelijke bestellingen. “We verwachten dat deze nieuwe service de bestelfrequentie van onze bijna 17 miljoen klanten zal verhogen, omdat het aanmoedigt voor een meer dagelijks gebruik van ons platform”, aldus de CEO van Takeaway.com in een reactie. Uit ervaringen bij het eerder overgenomen zakelijke platform 10bis blijkt namelijk dat gebruikers in een zakelijke omgeving gemiddeld 85 keer per jaar bestellingen doen bij Takeaway.com, tegen gemiddeld 12 bestellingen bij consumenten in een thuisomgeving. Keuze Met de service Takeaway Pay zijn door bedrijven budgetten toe te wijzen aan individuele werknemers of groepen. Deze budgetten zijn af te bakenen door werkdagen of bijvoorbeeld een tijdslot in te voeren. Al deze individuele bestellingen van werknemers komen uiteindelijk op één factuur voor het bedrijf terecht. Bedrijven hoeven op die manier geen kantine in te richten voor eten of speciale voorzieningen te treffen bij overwerk, omdat er individueel besteld kan worden. Werknemers hebben het voordeel dat zij kunnen kiezen en datgene kunnen bestellen waar zij zin in hebben. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Thuisbezorgd reikt awards uit aan beste bezorgrestaurants
Verkiezing - Thuisbezorgd.nl reikt jaarlijks de awards uit voor de beste bezorgrestaurants van Nederland. Burgers & Frites uit Rotterdam kwam net als vorig jaar als winnaar uit de bus en ontving de titel: Beste bezorgrestaurant van Nederland. Het was de tiende keer dat de awards werden uitgereikt.
Lees berichtThuisbezorgd.nl verlengt sponsorship met UEFA
Sponsoring - Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, Just Eat Takeaway.com, verlengt haar partnership met de UEFA Champions League, UEFA Europa League en UEFA Europa Conference League tot 2027, waarmee het totale aantal UEFA-competities dat het bedrijf ondersteunt op 11 komt.
Lees berichtChristina Aguilera en rapper Latto in ‘Thuisbezorgd-campagne’
Campagne - Christina Aguilera en rapper Latto brengen hiphop en opera samen in nieuwe campagne voor Thuisbezorgd.nl. Beide artiesten slaan in de ‘Zei d’r iemand’-Thuisbezorgdcampagne voor de eerste keer de handen ineen.
Lees berichtPre-launch Magnum Sweet & Salty Almond Remix Pint via Thuisbezorgd
Introductie - Magnum lanceert maandag de nieuwe Almond Sweet & Salty Remix Pint. Het gaat om een Almond Klassieker, die in een nieuw jasje is gestoken. Liefhebbers van de Magnum kunnen deze vijf weken lang exclusief bestellen via de app of website bij Thuisbezorgd.nl.
Lees berichtThuisbezorgd komt met afbreekbare verpakking met zeewier
Bezorgdienst – Bezorgplatform Thuisbezorgd.nl gaat de biologisch afbreekbare verpakkingen van Notpla exclusief voor de Nederlandse restaurants aanbieden. De afhaal- en bezorgverpakkingen bestaan uit karton dat gecoat is met zeewier. De dozen zijn biologisch afbreekbaar binnen vier weken en daarmee een goed alternatief voor single-use plastics.
Lees berichtThuisbezorgd.nl introduceert Takeaway Pay Card
Thuisbezorging - Just Eat Takeaway.com, het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, lanceert vandaag een nieuw onderdeel van het Takeaway Pay programma: Takeaway Pay Card. De nieuwe betaalkaart is ontwikkeld in samenwerking met betaalplatform Adyen.
Lees bericht