Thee moet de consument verrassen

Horeca - De theebeleving is vaak ondermaats. “Operators moeten hier op inspelen door beleving toe te voegen aan thee. Meer kunnen aanbieden aan consumenten dan water met een zakje. Je moet de consument verrassen,”
 
Dit zegt Anne Hamerlinck, channel manager activation tools Lipton tea BeNeLux France in de nieuwste uitgave van FoodClicksBij een grote klant heeft Unilever Foodsolutions thee meer aandacht gegeven, onder meer door Lipton op de kaart te vermelden, een duidelijke presentatie in de zaak en door combinatieaanbiedingen.Hamerlinck: “Behalve het toevoegen van beleving zorgt visibiliteit van thee voor meer aandacht en meer verkoop.”
 
Speciale website
Unilever Foodsolutions helpt sinds kort ondernemers om thee ‘beter op de kaart te zetten’ via een speciale Lipton-website. “Deze site is speciaal gericht op de professionele markt en bevat alle informatie over de Lipton theelijnen. Bovendien kan men er inspiratie op doen en informatie vinden over hoe je meer uit je thee kan halen.”
 
Bron: FoodClicks
(Lees meer over hoe u als ondernemer meer omzet en beleving kunt maken met koffie & thee in de nieuwste uitgave van FoodClicks)

Auteur: Steffen van Beek