Thuisbezorgd.nl prominent aanwezig op Horecava 2020


Horecavakbeurs - Bezorging is één van de beursthema’s van de aankomende Horecava. Een van de deelnemers aan Delivery & Mobility in hal 8 is Thuisbezorgd.nl. Deze bezorgdienst wil laten zien aan horecaondernemers welke boost zij kunnen geven aan de omzet. Diverse sprekers, waaronder de eigen CEO, Jitse Groen, houden lezingen en geven antwoord op vragen van horecaondernemers. Thuisbezorgd.nl wil ondernemers op de beurs inspireren. Daarom geeft de bezorgdienst op de stand dagelijks inspiratiesessies. Vragen als: Hoe kan ik mijn aantal bestellingen verhogen? Hoe profiteer je als restauranthouder optimaal van prijsvoordeel? En hoe kan ik duurzaam ondernemen?, staan centraal. Heb je als ondernemer een specifieke vraag over bijvoorbeeld het uitbreiden van je bezorggebied of het vergroten van je zichtbaarheid, ook die kunnen worden gesteld. Medewerkers van Thuisbezorgd.nl willen laten zien dat zij als organisatie iets kunnen toevoegen aan een horecabedrijf. Het bedrijf heeft vorig jaar veel kritiek te verduren gekregen toen het de commissievergoeding verhoogde van 12 naar 13 procent. Op de Horecava wil het bezorgbedrijf laten zien dat ondernemers in ruil daarvoor ook extra omzet binnenhalen en advies krijgen hoe zij zich online beter kunnen presenteren naar de gasten en hun menulijst efficienter kunnen inrichten. Daarnaast wil het bedrijf laten zien dat er door samenwerking ook andere mogelijkheden zijn. Zo krijg jij als partner bijvoorbeeld exclusieve kortingen op de nieuwste duurzame verpakkingen en krijgen deelnemers de meest recente producten te zien op het gebied van bezorgmateriaal en food. Thuisbezorgd.nl Awards 2019 Verder worden op de Horecava de Thuisbezorgd.nl Awards 2019 bekendgemaakt. Dat zal gebeuren op dinsdag 14 januari van 14:00 tot 15:00 uur. Alle genomineerden zijn te bekijken op de website thuisbezorgd.nl/awards2019. Bron: @FoodClicks Horecavakbeurs - Bezorging is één van de beursthema’s van de aankomende Horecava. Een van de deelnemers aan Delivery & Mobility in hal 8 is Thuisbezorgd.nl. Deze bezorgdienst wil laten zien aan horecaondernemers welke boost zij kunnen geven aan de omzet. Diverse sprekers, waaronder de eigen CEO, Jitse Groen, houden lezingen en geven antwoord op vragen van horecaondernemers. Thuisbezorgd.nl wil ondernemers op de beurs inspireren. Daarom geeft de bezorgdienst op de stand dagelijks inspiratiesessies. Vragen als: Hoe kan ik mijn aantal bestellingen verhogen? Hoe profiteer je als restauranthouder optimaal van prijsvoordeel? En hoe kan ik duurzaam ondernemen?, staan centraal. Heb je als ondernemer een specifieke vraag over bijvoorbeeld het uitbreiden van je bezorggebied of het vergroten van je zichtbaarheid, ook die kunnen worden gesteld. Medewerkers van Thuisbezorgd.nl willen laten zien dat zij als organisatie iets kunnen toevoegen aan een horecabedrijf. Het bedrijf heeft vorig jaar veel kritiek te verduren gekregen toen het de commissievergoeding verhoogde van 12 naar 13 procent. Op de Horecava wil het bezorgbedrijf laten zien dat ondernemers in ruil daarvoor ook extra omzet binnenhalen en advies krijgen hoe zij zich online beter kunnen presenteren naar de gasten en hun menulijst efficienter kunnen inrichten. Daarnaast wil het bedrijf laten zien dat er door samenwerking ook andere mogelijkheden zijn. Zo krijg jij als partner bijvoorbeeld exclusieve kortingen op de nieuwste duurzame verpakkingen en krijgen deelnemers de meest recente producten te zien op het gebied van bezorgmateriaal en food. Thuisbezorgd.nl Awards 2019 Verder worden op de Horecava de Thuisbezorgd.nl Awards 2019 bekendgemaakt. Dat zal gebeuren op dinsdag 14 januari van 14:00 tot 15:00 uur. Alle genomineerden zijn te bekijken op de website thuisbezorgd.nl/awards2019. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid