Thuisbezorgd.nl prominent aanwezig op Horecava 2020
Horecavakbeurs - Bezorging is één van de beursthema’s van de aankomende Horecava. Een van de deelnemers aan Delivery & Mobility in hal 8 is Thuisbezorgd.nl. Deze bezorgdienst wil laten zien aan horecaondernemers welke boost zij kunnen geven aan de omzet. Diverse sprekers, waaronder de eigen CEO, Jitse Groen, houden lezingen en geven antwoord op vragen van horecaondernemers. Thuisbezorgd.nl wil ondernemers op de beurs inspireren. Daarom geeft de bezorgdienst op de stand dagelijks inspiratiesessies. Vragen als: Hoe kan ik mijn aantal bestellingen verhogen? Hoe profiteer je als restauranthouder optimaal van prijsvoordeel? En hoe kan ik duurzaam ondernemen?, staan centraal. Heb je als ondernemer een specifieke vraag over bijvoorbeeld het uitbreiden van je bezorggebied of het vergroten van je zichtbaarheid, ook die kunnen worden gesteld. Medewerkers van Thuisbezorgd.nl willen laten zien dat zij als organisatie iets kunnen toevoegen aan een horecabedrijf. Het bedrijf heeft vorig jaar veel kritiek te verduren gekregen toen het de commissievergoeding verhoogde van 12 naar 13 procent. Op de Horecava wil het bezorgbedrijf laten zien dat ondernemers in ruil daarvoor ook extra omzet binnenhalen en advies krijgen hoe zij zich online beter kunnen presenteren naar de gasten en hun menulijst efficienter kunnen inrichten. Daarnaast wil het bedrijf laten zien dat er door samenwerking ook andere mogelijkheden zijn. Zo krijg jij als partner bijvoorbeeld exclusieve kortingen op de nieuwste duurzame verpakkingen en krijgen deelnemers de meest recente producten te zien op het gebied van bezorgmateriaal en food. Thuisbezorgd.nl Awards 2019 Verder worden op de Horecava de Thuisbezorgd.nl Awards 2019 bekendgemaakt. Dat zal gebeuren op dinsdag 14 januari van 14:00 tot 15:00 uur. Alle genomineerden zijn te bekijken op de website thuisbezorgd.nl/awards2019. Bron: @FoodClicks Horecavakbeurs - Bezorging is één van de beursthema’s van de aankomende Horecava. Een van de deelnemers aan Delivery & Mobility in hal 8 is Thuisbezorgd.nl. Deze bezorgdienst wil laten zien aan horecaondernemers welke boost zij kunnen geven aan de omzet. Diverse sprekers, waaronder de eigen CEO, Jitse Groen, houden lezingen en geven antwoord op vragen van horecaondernemers. Thuisbezorgd.nl wil ondernemers op de beurs inspireren. Daarom geeft de bezorgdienst op de stand dagelijks inspiratiesessies. Vragen als: Hoe kan ik mijn aantal bestellingen verhogen? Hoe profiteer je als restauranthouder optimaal van prijsvoordeel? En hoe kan ik duurzaam ondernemen?, staan centraal. Heb je als ondernemer een specifieke vraag over bijvoorbeeld het uitbreiden van je bezorggebied of het vergroten van je zichtbaarheid, ook die kunnen worden gesteld. Medewerkers van Thuisbezorgd.nl willen laten zien dat zij als organisatie iets kunnen toevoegen aan een horecabedrijf. Het bedrijf heeft vorig jaar veel kritiek te verduren gekregen toen het de commissievergoeding verhoogde van 12 naar 13 procent. Op de Horecava wil het bezorgbedrijf laten zien dat ondernemers in ruil daarvoor ook extra omzet binnenhalen en advies krijgen hoe zij zich online beter kunnen presenteren naar de gasten en hun menulijst efficienter kunnen inrichten. Daarnaast wil het bedrijf laten zien dat er door samenwerking ook andere mogelijkheden zijn. Zo krijg jij als partner bijvoorbeeld exclusieve kortingen op de nieuwste duurzame verpakkingen en krijgen deelnemers de meest recente producten te zien op het gebied van bezorgmateriaal en food. Thuisbezorgd.nl Awards 2019 Verder worden op de Horecava de Thuisbezorgd.nl Awards 2019 bekendgemaakt. Dat zal gebeuren op dinsdag 14 januari van 14:00 tot 15:00 uur. Alle genomineerden zijn te bekijken op de website thuisbezorgd.nl/awards2019. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht